misschien nog effe voor de duidelijkheid:
indien u een teken beet hebt, en u kan deze binnen de 24 u verwijderen, is er geen gevaar. een tekentangetje haal je in elke dierenspeciaalzaak, u moet deze door DRAAIENDE beweging verwijderen (absoluut noodzakelijk)
indien de mogelijkheid bestaat dat de teek langer dan 24u aanwezig was, moet u (mens) naar de dokter of (dier) naar de dierenarts.
Ik wil hier echt wel het belang van aanwijzen, gezien deze kleine beestjes wel gevaarlijke ziektes kunnen overbrengen.
zorg voor u zelf en uw dier!!!
karin, dier
Toiletten bij bevoorrading...
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Re: teek
Je mag wel weer een half jaar geen bloed gevenkarincobbaert wrote:misschien nog effe voor de duidelijkheid:
indien u een teken beet hebt, en u kan deze binnen de 24 u verwijderen, is er geen gevaar. een tekentangetje haal je in elke dierenspeciaalzaak, u moet deze door DRAAIENDE beweging verwijderen (absoluut noodzakelijk)
indien de mogelijkheid bestaat dat de teek langer dan 24u aanwezig was, moet u (mens) naar de dokter of (dier) naar de dierenarts.
Ik wil hier echt wel het belang van aanwijzen, gezien deze kleine beestjes wel gevaarlijke ziektes kunnen overbrengen.
zotg voor u zelf en uw dier!!!
karin, dierenarts kleine huisdieren
Re: teek
Ge kunt da ook bij de apotheek kopen anders hoorkarincobbaert wrote:misschien nog effe voor de duidelijkheid:
zorg voor u zelf en uw dier!!!
karin, dier
En best de handleiding lezen, want het is niet gelijk naar welke kant je draait ook dacht ik.
En zeker ook niet proberen die teek te verdoven met alcohol of zoiets!
-
Grietje
- Mountainbiker
Ik moet nooit pissen ook niet als ik een marathon rijd van 5 of 6 uur.
Ik heb alleen last als ik meer dan een hafl uur ga lopen. Van lopen moet ik kakken.... !!!! Echt waar een aanrader voor mensen met darmproblemen.
En als ik dan moet.... gewoon in de boskes gaan zitten... toch niks aan...
Toen ik thuis aan het verbouwen was is mijn wc bedolven geweest onder het steenpuin en toen ben ik de ganse zomer in de boskens moeten gaan.

Ik heb alleen last als ik meer dan een hafl uur ga lopen. Van lopen moet ik kakken.... !!!! Echt waar een aanrader voor mensen met darmproblemen.
En als ik dan moet.... gewoon in de boskes gaan zitten... toch niks aan...
Toen ik thuis aan het verbouwen was is mijn wc bedolven geweest onder het steenpuin en toen ben ik de ganse zomer in de boskens moeten gaan.
- ridleygirl81
- Mountainbiker
Post by ridleygirl81 »
da vindt ik ook boskes genoeg en anders as ge een huis tegenkomt bel dan aan he de mensen begrijpen dat wel , veel plasgenot :-) xxx