Hebben jullie al rare dingen tegegekomen tijdens het biken?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Guido Beeck
- Mountainbiker
Post by Guido Beeck »
'k Zal er eens naartoe rijden volgende keer, nog nooit wilde schildpadden gezien 
- Riding Butcher
- Mountainbiker
Post by Riding Butcher »
Ik had just mijne bidon genomen en was aan het drinken toen er een kat tussen mijn voor en achterwiel liep. Zonder ze te raken! Het had een fractie van een seconde later of eerder moeten zijn lag ik languit op de stenen, daarom zeg ik altijd " a good cat is a flat cat "
is als eerste bij de bevoorading geweest rap rap en were weg en dan 100m verder van de straat Li 90° een veldweg ik tussen de bomen rond 8h moet da zijn geweest....PLOTS een REE voorm ij maarda was even hard verschoten als ik en da liep nogal ze gelukkig ni achter mij !!
Voor de rest vossen en konijnen.
Ook is toen ik op een ochtend vroeg de Col de Galibier weer afkwam aan 60per uur met de koersvelo... een meter of 20 voor mij plots een Marmotte pfffff maar dan zijde toch ook effe verschoten ze !!
Voor de rest vossen en konijnen.
Ook is toen ik op een ochtend vroeg de Col de Galibier weer afkwam aan 60per uur met de koersvelo... een meter of 20 voor mij plots een Marmotte pfffff maar dan zijde toch ook effe verschoten ze !!
- Max Power
- Mountainbiker
Een heel eind geleden tijdens een TT reden we over een oude geasfalteerde spoorwegbedding. Zo'n 50m voor mij rijdt een andere deelnemer. Hij passeert langs een boerderij, waar ineens een hond uitschiet om achter die biker te lopen. Het tempo zat er goed in wegens meewind, en we reden zo'n 30 per uur. Dat beest werd dat natuurlijk al snel moe en ging al snel over naar een sukkeldrafje van 15 per uur. Ik durfde het beest niet oversteken omdat ik bang was dat hij in mijn wiel zou springen (het pad was net breed genoeg om 2 bikers naast elkaar te laten rijden maar dan moest je goed kunnen rijden). Ik ben er dan zo'n 2km achter blijven rijden, het beestje bleef maar lopen, tot hij echt uitgeput was en van het pad af ging.
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
Deze had zich over de hele breedte van de trail gelegd en wou maar niet terug in de struiken gaan kruipen... foto van een maand of twee geleden.