origineel trouwkadeau....iemand een idee?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Ja, de grap met de telefoonboeken is niet zo leuk om te doen. Dit hebben we nog niet bij iemand gedaan.Gary Visser wrote:12 telefoonboeken doorbladeren is inderdaad niet om te vergeten. Dat vind ik gewoon niet grappig, dat van die bierbakken of die chocomousse dan weer wel bijvoorbeeld.
Mijn trouwcadeau was iets in de aard, maar dan maar één telefoonboek.
Zelf vond ik de fotozoektocht en de enveloppenzoektocht de beste die we gedaan hebben.
Dat bedoel ik nu juist... voor € 250 twaalf telefoonboeken doorbladeren, de meesten hier op het forum verdienen (hopelijk) meer als ze die tijd gaan werken.Gary Visser wrote:12 telefoonboeken doorbladeren is inderdaad niet om te vergeten. Dat vind ik gewoon niet grappig, dat van die bierbakken of die chocomousse dan weer wel bijvoorbeeld.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
of wel steek je het bedrag in een mooie reiskoffer met cijferslot
met telefoonboeken het geld daar tussen en moet men de combinatie
vinden.Na een poosje vraagt een kennis aan welk nummerke hij of zij al zit,en in het geniep terug proberen de combinatie te vervangen als je op bezoek gaat
met telefoonboeken het geld daar tussen en moet men de combinatie
vinden.Na een poosje vraagt een kennis aan welk nummerke hij of zij al zit,en in het geniep terug proberen de combinatie te vervangen als je op bezoek gaat
- Max Power
- Mountainbiker
er zijn natuurlijk ook de obligatie fratsen die in het huis worden gedaan op de trouwdag zelf (zonder dat er geld aan te pas komt). Een aantal leuke dingen:
-Draai in huis alle lampen uit hun sockets. Steek die allemaal in zo'n grote doos gevuld met isomo-dingeskes. Eerst zullen de trouwers wat raar kijken naar die isomo dingeskes tot ze er een lampke in vinden
-zoek zoveel mogelijk kleine pottekes en vul die met water. Zet die op de trap of aan de ingang(en) van het huis zodat ze eerst een uurtje zoet zijn met alles uit te gieten voor ze in huis kunnen.
-alles waar water in kan opvullen met water (bad, kommen, lavabo's, vanalles). Koop nen hoop goudviskes en stop er overal ééntje.
-Ga bij een boer wat klein vee (kippen/geitjes/schapen) halen. Stop die beesten in de keuken, en strooi goed wat hooi rond. Foto's nemen, beesten weer naar de boer en alles mooi opruimen. De foto's op het trouwfeest aan de trouwers bezorgen. Wedden dat binnen de 5 minuten iemand onderweg is naar dat huis?
-haal zoveel mogelijk reiswekkertjes, en laat vanaf smorgens 6u na het feest om het kwartier een wekker aflopen.
-Draai in huis alle lampen uit hun sockets. Steek die allemaal in zo'n grote doos gevuld met isomo-dingeskes. Eerst zullen de trouwers wat raar kijken naar die isomo dingeskes tot ze er een lampke in vinden
-zoek zoveel mogelijk kleine pottekes en vul die met water. Zet die op de trap of aan de ingang(en) van het huis zodat ze eerst een uurtje zoet zijn met alles uit te gieten voor ze in huis kunnen.
-alles waar water in kan opvullen met water (bad, kommen, lavabo's, vanalles). Koop nen hoop goudviskes en stop er overal ééntje.
-Ga bij een boer wat klein vee (kippen/geitjes/schapen) halen. Stop die beesten in de keuken, en strooi goed wat hooi rond. Foto's nemen, beesten weer naar de boer en alles mooi opruimen. De foto's op het trouwfeest aan de trouwers bezorgen. Wedden dat binnen de 5 minuten iemand onderweg is naar dat huis?
-haal zoveel mogelijk reiswekkertjes, en laat vanaf smorgens 6u na het feest om het kwartier een wekker aflopen.