(Niet heel) Trage bikers rijden samen.
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Hoe laat vertrek je daar?
Na het werk ,dan zal het ni snel gaan?
Ik heb een etentje zaterdagavond maar de fuif nadien laat ik aan mij voorbij gaan.
Geef anders ff je gsmnr via PB,dan kan ik je op de hoogte houden.Mocht ik op tijd wakker zijn heb ik wel zin om eens naar daar af te zakken.
Wel 64km,op dat moment zal dat heel zwaar zijn.
Na het werk ,dan zal het ni snel gaan?
Ik heb een etentje zaterdagavond maar de fuif nadien laat ik aan mij voorbij gaan.
Geef anders ff je gsmnr via PB,dan kan ik je op de hoogte houden.Mocht ik op tijd wakker zijn heb ik wel zin om eens naar daar af te zakken.
Wel 64km,op dat moment zal dat heel zwaar zijn.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... mePage.htmTwin Power wrote:Waar ligt waanrode??
Nico
hier dan even opzoeken, steenbergstraat waanrode
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
Ik ga morgen eens testen of mijn voet nog zo'n pijn doet, als het opgelost blijkt, dan kom ik wss mee
Wel maar iets van een 40 km, ik MOET om 13.00 uur terug thuis zijn, het is schoolfeest van de kinders..., als ik dat mis, slaap ik 3 weken in de zetel denk ik (weet ik zeker)...
Ik volg de topic wel en laat het nog weten
PS: ik kom wel met de epic, no more vaste vork for me...
Ik zen nog altijd slecht gezind daarom...
Wel maar iets van een 40 km, ik MOET om 13.00 uur terug thuis zijn, het is schoolfeest van de kinders..., als ik dat mis, slaap ik 3 weken in de zetel denk ik (weet ik zeker)...
Ik volg de topic wel en laat het nog weten
PS: ik kom wel met de epic, no more vaste vork for me...
Ik zen nog altijd slecht gezind daarom...