groeten dingo
9 juni regiotour
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
na 4 km besloten van terug naar de startplaats (zottegem) te rijden en terug huiswaarts te gaan!!kwou toch proberen van te biken maar dit viel dus dik tegen!!door een valpartij vorige week donderdag was mijn verokken spier nog nie hersteld en om 70,100 of 130 km op de bike te zitten afzien en het zo nog erger te maken
volgend jaar dan maar,zeker
groeten dingo
groeten dingo
Ook wel genoten van deze rit,om 7u15 gestart in st.l.h. omdat ik s'middags nog weg moest gekozen voor de 100, toen ik vertrok was het nog droog na een aantal km de eerste regen,maar door het zachte weer viel dit redelijk mee.De eerste 50 km niet te veel bikers tegen gekomen ,de meeste hadden blijkbaar voor een latere start gekozen. Na 4u15min terug ,met 101km op de teller(klein stukje misreden
) de bikewas en de douches waren prima net als de ganse rit trouwens
TOT DE VOLGENDE
TOT DE VOLGENDE
Heb terug de 130 gedaan en vertrokken te Zottegem (volgens mn teller 123km)
Dit jaar zeker niet probleemloos uitgereden
en wss een beetje te diep gegaan
. gevolg: met hevige buikpijn de aankomst gehaald, daarna begonnen mijn benen en armen te tintelen, ben misselijk geworden... mn vingers verkrampten volledig en mn spraak was precies alsof ik net uit narcose kwam. (HELP!!!) uiteindelijk kreeg ik dan nog eens hevige kramp in de bovenbenen (net als vorige week). Intussen had er één van mn maten een dokter gehaald die me uit mn lijden verloste met een lekker spuitje
. Ik werd kalm en mn spieren begonnen te ontspannen, dus tijd om naar huis te gaan zonder après en BBQ. Bij deze wil de dokter en mn maten nog eens bedanken voor de goede zorg. PS: voor ik het nog vergeet, het was een mooie tocht om NOOIT meer te vergeten!
Tot volgend jaar!
En denk eraan FIETSEN is GEZOND! eet meer fietsen...
Dit jaar zeker niet probleemloos uitgereden
Tot volgend jaar!
En denk eraan FIETSEN is GEZOND! eet meer fietsen...
ook een perfecte Regiotour gereden; perfect uitgepijld, talrijke bevoorradingen (echter van wisselende kwaliteit), mooi parcours, alhoewel men het zwaarder had kunnen maken. Eerste anderhalf uur in de regen met gladde paden en wegels tot gevolg (ook een erg glibberige Muur). Maar zelfs in de regen was het zalig biken, daarna een bijna volledig droog parcours.
Eén ding moet me echter nog van het hart : het 'aandenken' was een puur commerciële cd-rom van nul en zero waarde; iedereen bij de start een kaartje geven om te laten afstempelen kan volgens mij niet als het maar is om dan op het einde reclame in de handen te stoppen; een smet op de organisatie; dus als je hem niet kan lezen, niet getreurd : in de vuilbak ermee !
Maar nogmaals dit maakt het bikeplezier er zeker niet minder om.
Eén ding moet me echter nog van het hart : het 'aandenken' was een puur commerciële cd-rom van nul en zero waarde; iedereen bij de start een kaartje geven om te laten afstempelen kan volgens mij niet als het maar is om dan op het einde reclame in de handen te stoppen; een smet op de organisatie; dus als je hem niet kan lezen, niet getreurd : in de vuilbak ermee !
Maar nogmaals dit maakt het bikeplezier er zeker niet minder om.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
filmpje nummer 1 is online...
voor betere kwaliteit mag je me altijd mailen... dan plaats ik wel ergens een upload...
mindere kwaliteit heeft te maken met de decoder bij daily motion en met de regendruppels op de lens...
voor betere kwaliteit mag je me altijd mailen... dan plaats ik wel ergens een upload...
mindere kwaliteit heeft te maken met de decoder bij daily motion en met de regendruppels op de lens...
- Bahamontes Wacky racer
- Mountainbiker
Post by Bahamontes Wacky racer »
Bekijk ons verslag van deze Regio (lees platte banden) tocht op www.wackyracers.be.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
inderdaad....volgende week kluisbergen it will be!chris@stx wrote:@ rockrider
vree wel bedankt voor de sfeerbeelden van deze mooie toer, was nog vroeg in de morgen zo te zien aan het drassig parcour.
Thx
Ps: nu het nieuwe speelgoed getest is, zijn de sfeerbeelden van Kluisbergen het volgende die we mogen verwachten??
Deel twee van de regiotoer is ook online...
- bikerLieven
- Mountainbiker
Post by bikerLieven »
Leuk,leuk. Dit jaar met veel spijt in het hart niet kunnen rijden ( trouwfeest, maar niet van mijRock Rider wrote:filmpje nummer 1 is online...
PS: is dat gefilmd met zo'n helmcam die deze week in de Makro- krant stond? Met de club hebben we er gisteren zo één gekocht, maar nog niet getest.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Het gaat om den dezen....
ATC2K Waterproof Action Camera (ATC 2000)
(AT18)
Play hard, record everything - even underwater with ATC2K, the ultimate waterproof self-contained action cam! Weighing in at half a pound (with batteries), this hands-free action cam delivers full color digital video in 640 X 480 VGA at 30 frames per second.
ATC2K works seamlessly with most video editing software. Expandable up to 2GB, ATC2K mounts easily and all mounting hardware is included. Wipeouts in a white out or an unexpected barrel roll? No worries, ATC2K is waterproof up to 10 feet!
Although the manual and packaging states the product is only water-resistant, subsequent tests have since certified the product as waterproof. Please do not be alarmed by this discrepancy when receiving your product.

ATC2K Waterproof Action Camera (ATC 2000)
(AT18)
Play hard, record everything - even underwater with ATC2K, the ultimate waterproof self-contained action cam! Weighing in at half a pound (with batteries), this hands-free action cam delivers full color digital video in 640 X 480 VGA at 30 frames per second.
ATC2K works seamlessly with most video editing software. Expandable up to 2GB, ATC2K mounts easily and all mounting hardware is included. Wipeouts in a white out or an unexpected barrel roll? No worries, ATC2K is waterproof up to 10 feet!
Although the manual and packaging states the product is only water-resistant, subsequent tests have since certified the product as waterproof. Please do not be alarmed by this discrepancy when receiving your product.