Ik zal zeker ook aanwezig zijn, al kennek de streek wel al uit mun duim het blijft tog de moeite!
grts Bart
17/06/07 Kluisbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
jammer dat dit net samen valt met Malmédy anders was ik er zeker bij geweest! Misschien volgend jaar...the voltman wrote:Vorig jaar ook deze TT gereden, en ik kijk er al naar uit om hem terug te rijden, dit is gewoonweg een prachtorganisatie, je mag mij zeker verwachten samen met een delegatie brigandsbikers.
Greetings the voltman
@ volty: vandaag al een beetje parcourkennis opgedaan hé op de Kluis
Zo, vandaag nog een beetje weest pijlen, en we zijn der bijna... En ik moet eerlijk zijn, zelfs met de regen van de afgelopen dagen blijft het parcours goed berijdbaar, al heb je op sommige stukken voorlopig wel wat voordeel met modderbandjes
Dus mensen, zak volgende week maar eens massaal af naar den top van de kluis, wij zullen jullie verwelkomen
Dus mensen, zak volgende week maar eens massaal af naar den top van de kluis, wij zullen jullie verwelkomen
komde ook naar Kluisbergen Traxer?
Ik start normaal rond 8u en Vtt-tje ook geloof ik.
Als het inderdaad mogelijk is om vroeger te starten zoals vorig jaar zou ik dit ook nog overwegen. Laat je den zaterdag nog iets weten over het juiste uur jodelaietje?
Eerst ne keer kijken hoe groot den trein zal zijn en wanneer ie de statie verlaat.
Ik start normaal rond 8u en Vtt-tje ook geloof ik.
Als het inderdaad mogelijk is om vroeger te starten zoals vorig jaar zou ik dit ook nog overwegen. Laat je den zaterdag nog iets weten over het juiste uur jodelaietje?
Eerst ne keer kijken hoe groot den trein zal zijn en wanneer ie de statie verlaat.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
ben zeker aanwezig voor de 70 s' morgens zal wel nog zien hier hoe laat de start is.
betreffende da boemeltreintje 's namiddags, zijn er nog liefhebbers om een concurrerend treintje te vormen?
betreffende da boemeltreintje 's namiddags, zijn er nog liefhebbers om een concurrerend treintje te vormen?