VLD is boos op de kiezers
http://www.open-vld.com/
Doe de stemtest
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- nebraz
- Mountainbiker
En daarom moet je ze preventief uitschakelen?formax wrote:I second that!Hubertje wrote:Je hebt gelijk, als ze regeren ist gedaan, het is een oppositiepartij..
Maar tegen dan kunnen ze het al lang om zeep geholpen hebben...
Veel mensen staan er blijkbaar niet bij stil wat 'ze' binnen een regeerperiode omzeep kunnen helpen
Ik vind het cordon sanitair alles behalve democraties. Leve Boudewijn Bouckaert hieromtrent.
En nee ik ben geen blokkiezer.
Daarbij om zeep helpen. Er is nog altijd een 2/3 meerderheid nodig bij wetsvoorstellen.
- Max Power
- Mountainbiker
Jep, daarom zouden ze nu aan de macht moeten komen, zodat er voldoende tegengewicht is om de scherpe kantjes er af te halen. Ze blijven groeien, en ooit komt er een moment dat zij het voor het zeggen hebben. Dan pas zal het om zeep gaan.formax wrote:I second that!Hubertje wrote:Je hebt gelijk, als ze regeren ist gedaan, het is een oppositiepartij..
Maar tegen dan kunnen ze het al lang om zeep geholpen hebben...
Veel mensen staan er blijkbaar niet bij stil wat 'ze' binnen een regeerperiode omzeep kunnen helpen
Ik vond, en vind nog steeds dat zij goed weten wat er leeft onder het volk. Maar het is makkelijk om anderen op hun fouten te wijzen zonder waardige oplossingen te bieden. En dat is ook hun voordeel. Ze hoeven door dat cordon geen oplossingen te bieden, ze weten dat ze buiten de prijzen vallen, telkens weer.