17/06/07 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bart
Mountainbiker

Post by Bart »

Ik zal zeker ook aanwezig zijn, al kennek de streek wel al uit mun duim het blijft tog de moeite!
grts Bart
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

the voltman wrote:Vorig jaar ook deze TT gereden, en ik kijk er al naar uit om hem terug te rijden, dit is gewoonweg een prachtorganisatie, je mag mij zeker verwachten samen met een delegatie brigandsbikers.

Greetings the voltman
jammer dat dit net samen valt met Malmédy anders was ik er zeker bij geweest! Misschien volgend jaar...
@ volty: vandaag al een beetje parcourkennis opgedaan hé op de Kluis :wink:
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

Zo, vandaag nog een beetje weest pijlen, en we zijn der bijna... En ik moet eerlijk zijn, zelfs met de regen van de afgelopen dagen blijft het parcours goed berijdbaar, al heb je op sommige stukken voorlopig wel wat voordeel met modderbandjes :evil:
Dus mensen, zak volgende week maar eens massaal af naar den top van de kluis, wij zullen jullie verwelkomen :wink:
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Ik ga er zijn. Voor de 50.
poorter
Mountainbiker

Post by poorter »

Haha, als Blomsky gaat, dan ga ik ook. Wie moet er anders in zijn wiel rijden? :oops:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Ben van plan om moto 1 te spelen op de 70km. :lol: Zal wel de klank afzetten, zodat je mijn gehijg niet hoort. #-o #-o #-o Neen, ik probeer geen nieuwe 'ronny'... :roll:

@vtt'tje: hoe laat start je?
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

komde ook naar Kluisbergen Traxer?
Ik start normaal rond 8u en Vtt-tje ook geloof ik.
Als het inderdaad mogelijk is om vroeger te starten zoals vorig jaar zou ik dit ook nog overwegen. Laat je den zaterdag nog iets weten over het juiste uur jodelaietje?
Eerst ne keer kijken hoe groot den trein zal zijn en wanneer ie de statie verlaat.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

dju é kzit te twijfelen é ... ofwel de 70 in kluis en mee gaan supporteren in de namiddag voor het boemeltreintje ofwel naar malmedy gaan voor de 105 km ... waarom moeten die nu juist op dezelfde dag vallen :(
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

ben zeker aanwezig voor de 70 s' morgens zal wel nog zien hier hoe laat de start is.
betreffende da boemeltreintje 's namiddags, zijn er nog liefhebbers om een concurrerend treintje te vormen?
kennytje
Mountainbiker

Post by kennytje »

ik zal er zeker zijn 8)
Post Reply