De camerabeelden van moto 2 doorgestuurd naar Traxer,daar ik deze niet op de site kan bijplaatsen.
Ik hoop dat Traxer de mooiste momenten ertussen kan monteren want ik heb er nog geen idee van hoe ik dat zou kunnen doen.
Traxer,laat iets weten hé.
09 en 10/06/07 Gullegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Traxer
- Kerstman
He Jocca, misschien weerkt jouw provider met een proxy. Ga naar www.deforumbikers.com en eenmaal de pagina ingeladen is, klik dan op 'vernieuwen' - klik dan op filmkes, dan kan je het 'gedaver' downloaden. K'zal ne keer een vering op mijne nek moeten monteren dat mijnen helm niet meer 'bougeert', zeker.jocca wrote:huh, ik zie de foto's/filmkes van gullegem toch niet hoor
Enfin, je moet denken, beter een bibbbberbbbeeld, dan niks zien, hé.
De origenele beelden hebben meer resolutie, doch beevveen evveenneveel, zulle.
Foto's zijn te zien op http://bondtrappers.spaces.live.com/
Bedankt aan alle deelnemers!
Inderdaad we hebben de vrijdagavond enkele kilometers off-road moeten schrappen uit het parcours.
Onder dreiging - van de uitbater van de vakantiehoeve "Ter Gracht" in Moorsele - met een boete indien we passeerden op de paadjes, hebben we een stuk weg moeten gebruiken om terug op ons uitgestippeld parcours te komen. Niet te begrijpen voor een man die in de horeca staat!
Bedankt aan alle deelnemers!
Inderdaad we hebben de vrijdagavond enkele kilometers off-road moeten schrappen uit het parcours.
Onder dreiging - van de uitbater van de vakantiehoeve "Ter Gracht" in Moorsele - met een boete indien we passeerden op de paadjes, hebben we een stuk weg moeten gebruiken om terug op ons uitgestippeld parcours te komen. Niet te begrijpen voor een man die in de horeca staat!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
just ne keer de beelden bekeken, schoon beelden. Blijkbaar zat er wel wa variatie in de offroad stukken. komen er nog beelden van den aprés of zijn deze nie voor publicatie geschikt.
Zelf de hagelandse gereden, een waar genot, helaas was er daar gene aprés voorzien.
Zelf de hagelandse gereden, een waar genot, helaas was er daar gene aprés voorzien.
wa ne sukkelaarDepjos wrote: Onder dreiging - van de uitbater van de vakantiehoeve "Ter Gracht" in Moorsele - met een boete indien we passeerden op de paadjes, hebben we een stuk weg moeten gebruiken om terug op ons uitgestippeld parcours te komen. Niet te begrijpen voor een man die in de horeca staat!
- Spark
- Mountainbiker
ah, jammer, we moeten misschien eens proberen af te spreken, altijd leuker met 2 dan alleenBa®rie wrote:Epse,
Deze morgen ook Gullegem gereden, afgesproken met een collega van het werk maar die had zijn kat gestuurd. Dus dan maar alleen vertrokken. Het was de eerste keer dat ik in Gullegem reed en het zal zeker de laatste keer niet zijn, het was een zeer mooie streek met in het begin enkele schone onverharde stukken. Naar het einde toe zaten er wat lange road stukken in vond ik (maar dat is mijn mening é), De bepijling was zeer goed en duidelijk, nergens verkeerd gereden en ook de bevoorrading was goed.
Gullegem tot volgend jaar !
@ Sparks: Heb nu pas gelezen dat je vroeg of er iemand rond 8.30 vertrok, ben ook rond dat uur gestart we moeten elkaar net gemist hebben denk ik.
Mijn AVS lag gisteren niet zo hoog slechts 23.7, dus we zijn elkaar waart é. Ja tis goe ze om eens thope te gaan biken ge moe mo iets laten weten.Spark wrote:ah, jammer, we moeten misschien eens proberen af te spreken, altijd leuker met 2 dan alleenBa®rie wrote:Epse,
Deze morgen ook Gullegem gereden, afgesproken met een collega van het werk maar die had zijn kat gestuurd. Dus dan maar alleen vertrokken. Het was de eerste keer dat ik in Gullegem reed en het zal zeker de laatste keer niet zijn, het was een zeer mooie streek met in het begin enkele schone onverharde stukken. Naar het einde toe zaten er wat lange road stukken in vond ik (maar dat is mijn mening é), De bepijling was zeer goed en duidelijk, nergens verkeerd gereden en ook de bevoorrading was goed.
@ Sparks: Heb nu pas gelezen dat je vroeg of er iemand rond 8.30 vertrok, ben ook rond dat uur gestart we moeten elkaar net gemist hebben denk ik.. Ik zal ondertussen wel al een beetje meekunnen me jou denk ik
Ahja, wat was jou AVS gisteren? de mijne was 24.4
Greets
Oei, oei, oei,
VTTtje
was nie zo bedoeld hoor, bij het dwarsen van de baan gedacht dacht ik i.d.d. mijnen naam hoorde scanderen maar wist eerlijk gezegd niet direct dat jullie daar een crémke stonden te lekken hoor!
Bij deze nu van deze keer nog nen helen goeien dag of avond toegewenst van Baeske, Geert, Stijn en mezelf!!!
.
Last edited by BBjaske on Tue 12 Jun 2007 07:12, edited 1 time in total.
- Spark
- Mountainbiker
Ok zal ik zeker doen, waar ga je volgende week? Tielt, de Kluis?Ba®rie wrote:Mijn AVS lag gisteren niet zo hoog slechts 23.7, dus we zijn elkaar waart é. Ja tis goe ze om eens thope te gaan biken ge moe mo iets laten weten.Spark wrote:ah, jammer, we moeten misschien eens proberen af te spreken, altijd leuker met 2 dan alleenBa®rie wrote:Epse,
@ Sparks: Heb nu pas gelezen dat je vroeg of er iemand rond 8.30 vertrok, ben ook rond dat uur gestart we moeten elkaar net gemist hebben denk ik.. Ik zal ondertussen wel al een beetje meekunnen me jou denk ik
Ahja, wat was jou AVS gisteren? de mijne was 24.4
Greets
- Bandanalain
- Mountainbiker
Post by Bandanalain »
Uit curieuziteit, hoeveel inschrijvingen waren er zondag.
Wij zijn alvast vertrokken met 3 en aangekomen met 4.
Was goeie rit wat ons betreft.
Wij zijn alvast vertrokken met 3 en aangekomen met 4.
Was goeie rit wat ons betreft.