10/06/2007 Bornem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Thebiemerke
- Mountainbiker
Post by Thebiemerke »
Ik kan nie komen, die rotte examens he, mss idee voor volgende keer rekening te houden met de examenperiode
Veel plezier he manne morgen.
Veel plezier he manne morgen.
-
broken chain
- Mountainbiker
Post by broken chain »
Zoals altijd weer een prachtig georganiseerde tt, een voorbeeld, Bravo . De 60 km gereden. Wel problemen gehad met de politie aan de stemlokalen net na de eerste bevoorrading. Uiteindelijk toch zonder proces mogen doorrijden. Tot deze winter greenbikers!
Gebruiken jullie enkel openbare (veld-en bos) wegen? Indien ja, dan begrijp ik niet waarom ze in bornem geen beter bloso-parcours kunnen aanleggen.
Gebruiken jullie enkel openbare (veld-en bos) wegen? Indien ja, dan begrijp ik niet waarom ze in bornem geen beter bloso-parcours kunnen aanleggen.
- Murdock
- Mountainbiker
- Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29
Ons parcours loopt hoofdzakelijk over openbare wegen, slechts hier en daar doen we een privéstukje aan.broken chain wrote:Zoals altijd weer een prachtig georganiseerde tt, een voorbeeld, Bravo . De 60 km gereden. Wel problemen gehad met de politie aan de stemlokalen net na de eerste bevoorrading. Uiteindelijk toch zonder proces mogen doorrijden. Tot deze winter greenbikers!
Dit was af, dit is klasse. Proficiat Greenbikers. Alweer een mooie tocht door Klein Brabant, en toch weer anders dan anders. OK, vaste waarden moeten er zijn : Nonnenbos, de Vlietdijk, Graafschap, ... De nieuwigheden waren ook best te smaken, ik onthou vooral de doortocht door het kasteeldomein in Hingene. Twee goeie bevoorradingen, met vriendelijke mensen achter de tafels, en netjes verdeeld over het parcours : eentje na 20 en een tweede na 40 km. Naar 't schijnt was de kleine toer zo uitgedokterd dat zij ook ongeveer halfweg bevoorrading hadden. Tenslotte een gemoedelijke apres en het weer deed ook mee. Tenslotte nog dit, je merkt het elke keer weer wanneer MTB'ers een TT organiseren, ze kennen de stiel. Tot in december.