10/06/2007 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

dadi en familie zijn present vanuit mazenzele en nog wel we volk.tot zondag.
Thebiemerke
Mountainbiker

Post by Thebiemerke »

Ik kan nie komen, die rotte examens he, mss idee voor volgende keer rekening te houden met de examenperiode :lol:
Veel plezier he manne morgen.
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Parcours uitgepijld - net de kleine toer nog es gereden, ligt er picobello bij. We zijn er klaar voor, kom maar af ...
MilkSjeik
Mountainbiker

Post by MilkSjeik »

Stibo wrote:Het Waasland MountaibikeTeam zal ook van de partij zijn!!
We schatten een 8tal bikers...
Klopt, tenzij ze ons nog moesten houden in het stembureau :lol:
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Als ik op tijd uit mijn bed kan, ben ik morgen present (voor de kleine toer, de 130 van vandaag moeten nog verteerd worden). Tot morgen Greenies.
broken chain
Mountainbiker

Post by broken chain »

Zoals altijd weer een prachtig georganiseerde tt, een voorbeeld, Bravo . De 60 km gereden. Wel problemen gehad met de politie aan de stemlokalen net na de eerste bevoorrading. Uiteindelijk toch zonder proces mogen doorrijden. Tot deze winter greenbikers!

Gebruiken jullie enkel openbare (veld-en bos) wegen? Indien ja, dan begrijp ik niet waarom ze in bornem geen beter bloso-parcours kunnen aanleggen.
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

broken chain wrote:Zoals altijd weer een prachtig georganiseerde tt, een voorbeeld, Bravo . De 60 km gereden. Wel problemen gehad met de politie aan de stemlokalen net na de eerste bevoorrading. Uiteindelijk toch zonder proces mogen doorrijden. Tot deze winter greenbikers!

Gebruiken jullie enkel openbare (veld-en bos) wegen? Indien ja, dan begrijp ik niet waarom ze in bornem geen beter bloso-parcours kunnen aanleggen.
Ons parcours loopt hoofdzakelijk over openbare wegen, slechts hier en daar doen we een privéstukje aan.
El Che
Mountainbiker

Post by El Che »

Dit was af, dit is klasse. Proficiat Greenbikers. Alweer een mooie tocht door Klein Brabant, en toch weer anders dan anders. OK, vaste waarden moeten er zijn : Nonnenbos, de Vlietdijk, Graafschap, ... De nieuwigheden waren ook best te smaken, ik onthou vooral de doortocht door het kasteeldomein in Hingene. Twee goeie bevoorradingen, met vriendelijke mensen achter de tafels, en netjes verdeeld over het parcours : eentje na 20 en een tweede na 40 km. Naar 't schijnt was de kleine toer zo uitgedokterd dat zij ook ongeveer halfweg bevoorrading hadden. Tenslotte een gemoedelijke apres en het weer deed ook mee. Tenslotte nog dit, je merkt het elke keer weer wanneer MTB'ers een TT organiseren, ze kennen de stiel. Tot in december.
Mon...
Mountainbiker

Post by Mon... »

Gewoonweg een prachtige toer die alles uit die streek haalt wat erin zit (was voor mij de eerste keer dat ik daar kon gaan rijden, eindelijk! )
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Heel schone tour volgend jaar zien ze me terug en bevoorrading uitstekend
Post Reply