09 en 10/06/07 Gullegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ja,ik was er gisteren ook bij in Gullegem.Ik speelde voor moto (camera)2 terwijl traxer moto 1 mocht spelen.De start was inderdaad veelbelovend van de forumtrein.Meteen Zanneis die op de schuif-af zat (Fietsje lag halverwege de berg,Zanneis schoof lekker door tot beneden.Als je daar vlak achter zit zijn dat mooie (maar spijtig genoeg geen camera) beelden.
In het eerste lange off-roadstuk gefilmd en na enkele honderden meter schoot Grote Plateau plots als een raket vooruit naar de kop.Toen we uit die strook waren was de groep al in een definitieve plooi gelegd.(Na 5 km!!!)Uiteindelijk de 55 gedaan met Filiberke,Supahfly en Rik.Ook het gezicht achter Nebraz leren kennen die op het einde nog een cartouchke afschoot.

Uiteindelijk een goeie tt en een zeer goeie organisatie. =D> =D>
Een goeie bepijling,goeie bevoorrading(en) met diene ene heer die waarschijnlijk een gepensioneerd verkoper was.Alles moest weg en op.
Een afwisselend en inderdaad heel snel parcours.
Maar naar mijn mening soms iets te veel (lange stukken)weg.
Goeie raad: Probeer nog wat off-road bij te nemen of de stukken weg wat te minderen.
Doch blijft Gullegem voor mij de mooiste tt uit de streek.
Wel gehoord dat ze vrijdagavond laat nog 2km off-road zouden verloren hebben. :( :(

De afspuitplaats en de warme douches waren ook zeer een pluspunt. =D>

Doch het allermooiste van de dag speelde zich enkele honderden meter verder af.
Een apres met allles erop en eraan om U tegen te zeggen.
Veel leute gehad en uiteindelijk met de grootste "plakkers" rond 18u van de houten aprestafel bij Hanzi en Katrientje gerold.
Bedankt voor de leuke namiddag!!! =D> =D>

En aan de organisatie van Gullegem : Bedankt voor de leuke voormiddag!! :-D :-D =D> =D>

Nog dit: De Brigandbikers (BBjaske,baeske en co) mogen wel ne keer een goeiedag zeggen hé,als wij rond 16u30 aan het créme-glace karreke staan.Wij maar roepen en tieren,maar blijkbaar hadden ze ons niet herkend en ons waarschijnlijk daar ook niet meer verwacht.Tja,de forumbikers zijn dan ook nog niet zo bekend,hé. :wink:
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Gisteren ook afgezakt naar Gullegem voor een tochtje in't gezelschap van de forumbende.Slecht weer of niet;we zouden er zijn en daar zat den beloofde après van Hanzi en Katrien voor veel tussen....... :bounce: :bounce: :bounce:
Na 100m zagen we direct wie de thuisrijder was,nl Hanzi die al van het parcours afweek om een bergske te nemen ernaast [-X en Zanneis zijn over-de-kop en glijkunsten =D> demonstreerde.
Na de eerste lange off-road strook zagen we in de verte al the Fast en Hanzi en Jocca met een vlugge start afstand van ons nemen. :evil: Het sein om met "cameraman1"Traxer :lol: naar de kopmannen te fietsen,wat de beentjes toch behoorlijk pijn deed doen :-? .Eens samen(intussen ook met Uncle Sam)om beurt het tempo wat onderhouden en bij een strookske baene toch ondervonden dat het niet zo vlot verliep. :^o :oops: (wilde de 50 per uur een tijdje blijven aanhouden maar bleef steken op 48.6 )
Aan de eerste prima bevoorrading nog "cameraman2VTTtje"met zijngevolg opgewacht(waren wat opgehouden bij dat madamke die haar ne auto aan 't kuisen was #-o [-X [-X [-X )
Daarna opnieuw het stalen ros bestegen om de hartspier wat te trainen. Hanzi nog ne bocht zien nemen in ware "speedway-stijl =D> =D> ,wat geen twee keer zou lukken.
Na de tweede bevoorrading de wagonnetjes van den TGV enkele keren zien rekken =P~ maar toch gezamelijk de eindstreep bereikt om vlug 't fietske en onszelf te wassen en na een korte "plaatselijke"après gezamelijk naar den "speciale après" te trekken ten huize Hanzi :bounce: :bounce: .De leute en het plezier dat we daar gehad hebben is wel niet voor publicatie vatbaar [-X :wink: ........
Nogmaals ne dikke merci aan Katrien =D> en Hans =D> en den hele TGV en Boemeltrein voor de gezellige dag..

op naar volgend jaar.....
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

veeteeteetje wrote: Een apres met alles erop en eraan om U tegen te zeggen.
Veel leute gehad en uiteindelijk met de grootste "plakkers" rond 18u van de houten aprestafel bij Hanzi en Katrientje gerold.
En dan was ik er nog niet bij!
Soit, toch wel getwijfeld, maar gezien ik al vooringeschreven was en al veel te veel marathons dit jaar niet kon rijden, voor de Regiotour gekozen en me ook daar goed geamuseerd.
Er zullen wel nog dergelijke après' plaatsvinden zeker? (Oostrozebeke in oktober ?)
steftav
Mountainbiker

Post by steftav »

Leuke tocht gereden in Gullegem. Maar afgaande op wat ik gelezen had betreffende de staat van het parcours van de bikers van zaterdag had ik mijn nieuwe semi-slicks gemonteerd. De eerste 10 kilometer 3 keer de Gullegemse modder mogen proeven :oops: Dan maar beslist om 35 km te glijden in plaats van 55. Zeer goede bepijling.
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

Deftige rit, jammer van het nogal hoge bokkergehalte (voor iemand zonder vering), heb dan maar halverwege mijn banden wat staan lossen...
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

steftav wrote:Leuke tocht gereden in Gullegem. Maar afgaande op wat ik gelezen had betreffende de staat van het parcours van de bikers van zaterdag had ik mijn nieuwe semi-slicks gemonteerd.
Je wist toch dat je geen superdroge parcours kon verwachten na al die regen. Het lag er goed bij naar de omstandigheden. :-)
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

veeteeteetje wrote:Ik speelde voor moto (camera)2 terwijl traxer moto 1 mocht spelen.
Wanneer kunnen we uw filmkunsten bewonderen???

Vanmorgen ook de 55 afgehaspeld in 2u 15min en t'was ne lekkere snelle tocht. Volgens sommige wat veel road, maar ik vond het nogal meevallen, we zijn natuurlijk ook verwend geweest hé vorige week in Beuvrages. Meer was er niet te halen uit de streek van Gullegem. Da was nu nog ne keer ne goeie vlaamse toertocht. Organisatie OK, Bevoorrading méér dan ok (vooral de bediening). parcours 8/10 (naar mijn gevoel) en den après, da hangt ervan af hoe dat je hem afwerkt, ik moest nog gaan stemmen dus enkel tijd voor 2 leffes en terug richting wervik om onze plicht te gaan uitvoeren. Daar nog met zwino ne kleine après gehouden en onze zondagvoormiddag was weerom geslaagd.

Dankuwel Gullegem
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Zowel gisteren als vandaag in Gullegem gereden. Ik vond het een gemiddelde toertocht maar 'k heb mij toch 2x goed geamuseerd.

Ik denk dat de tocht vorig jaar iets mooier was (met enkele privé-stroken die er dit jaar niet inzaten).

Blijkbaar zitten er steeds meer cineasten onder de mountainbikers. Zaterdag bij het vertrek uit Gullegem nog iemand in Sportivo-outfit aangesproken met een camera op zijn helm. Waarschijnlijk iemand van dit forum ?

Groeten.
Horsepower
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Horsepower wrote: Waarschijnlijk iemand van dit forum ?

Groeten.
Horsepower
Inderdaad. Het zal veeteeteetje geweest zijn vermoed ik. :wink:

Wanneer kunnen we genieten van de sfeerbeelden?
JurgenG
Mountainbiker

Post by JurgenG »

Leuke tocht, heb de 55 (allez, 52,8 km op de GPS) gereden. Gelukkig nog gisteren de modderbandjes gemonteerd, hier en daar was er toch iemand die met zijn (semi-)slicks serieus aan 't sakkeren was :-)

Op km 38 stond mij daar echter een klein ventje met een REUSACHTIGE hamer op te wachten en het manneke op de fiets was plots even leeg als zijn drinkbus. Op karakter #-o dan maar doorgegaan tot aan de 2e ravitaillering. Na de bevoorrading ging het weer wat beter maar aan het molshoopje aan de watertoren leek maar geen einde te komen...

Volgende keer zal ik wat meer pannekoekjes moeten eten of eens gaan bowlen op zaterdag zeker? [-X

Gullegem, 'k zal er weer zijn volgende keer!
Post Reply