17/06/07 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

nebraz M/29j. wrote:Hier nog eens een hoogteprofiel met de bevoorradingen.

Image

Voor de mensen die naar kluisbergen trekken. Het is wederom een prachtige tocht zoals we dat daar reeds gewoon zijn.
Indien iemand de track wenst mag je mij altijd een PB/mail sturen. (75Km in gdb-formaat).

@jodelaietie:
Wil je de GPS-track van jullie wintertocht. Laat maar iets weten dan. :P
Veel succes met de verdere organisatie.
Voor de gps-rijders , je kan bij Nebraz de track krijgen na de toertocht van 17/06, dit om geen problemen te hebben met onze privéstukken. Je weet maar nooit. Ik zou niet willen dat we op het laatste moment een njet krijgen om door een privéstuk te rijden omdat er voorheen al enkele gepasseerd zijn.
Voor de echte die zo'n gps hebben is het natuurlijk interessant de track te hebben voordat je hem rijdt. Stuur naar mij een pb met je émailadres en ik stuur hem door zaterdag 16/06 late namiddag/avond met eventueel nog bijkomende info (je weet maar nooit dat er stroken onberijdbaar worden). Dan is iedereen tevreden en lopen we geen risico met ons parcours.

De track van onze wintertocht zal er nooit komen , aangezien de wintertocht hier in Kluisbergen een gans andere organisatie/club is.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

the voltman wrote:Vorig jaar ook deze TT gereden, en ik kijk er al naar uit om hem terug te rijden, dit is gewoonweg een prachtorganisatie, je mag mij zeker verwachten samen met een delegatie brigandsbikers.

Greetings the voltman
Voor de kleinen toer,zeker. :lol: :lol:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Jodelaitie,ik word op jullie tt een vlaamse "Fons Moors".
Heb mij ook een helcameraatje gekocht en jullie tt is uitverkozen om als eerste gefilmd te worden.DAt wordt dus een primeur.

En als er plots een stukske zwart tussenzit,dan betekent dit mijn "sterfscene".De plaats weet ge al,hé.

Zitten er meerdere stukken in,dan betekent ik dat ik verschillende keren doodga.

Zou dolgraag ook die 70 km rijden maar dan moet ik forfait geven voor dat forumbikerskoerske in de namiddag.

We zullen wel zien.
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

jodelaietie wrote:
Montenbaaik wrote:hoeveel ist voor de 70KM?

p.s. dat broekvet van Qoleum waarover Jacques het heeft is in orde , ik mag bij de dochter op bezoek gaan deze week.
Opgelet mensen: als er iemand da broekvet wint--> het is dus wel de bedoeling dat ge dit aan de achterkant van uw broek frot --> lees; "de bibs" en bij voorkeur aan den binnenkant.......
Dit enkel ter info :wink: #-o
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

veeteeteetje wrote:Jodelaitie,ik word op jullie tt een vlaamse "Fons Moors".
Heb mij ook een helcameraatje gekocht en jullie tt is uitverkozen om als eerste gefilmd te worden.DAt wordt dus een primeur.

En als er plots een stukske zwart tussenzit,dan betekent dit mijn "sterfscene".De plaats weet ge al,hé.

Zitten er meerdere stukken in,dan betekent ik dat ik verschillende keren doodga.

Zou dolgraag ook die 70 km rijden maar dan moet ik forfait geven voor dat forumbikerskoerske in de namiddag.

We zullen wel zien.
Doe maar de 70km!
Dan heb je een schoon filmpke van de ganse tocht en moet ik de 70 niet alleen afhanspelen :drunk:
Fre C
Mountainbiker

Post by Fre C »

Staat ook al met stip genoteerd in mijn agenda. Het enige probleem is wel dat ik op zaterdag Gran Fondo Eddy Merckx rij en misschien niet ten volle zal kunnen genieten wanneer ik de overgang van cyclo naar MTB niet goed verteer. Maarja, zal wel geen probleem zijn.
theodoorke
Mountainbiker
Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic

Post by theodoorke »

ik zal ook trachten zijn... Het zal te zien hoe ik gerecupureerd ben van de dag ervoor...
Ik rij de reuzen van vlaanderen 140km(cyclo)...
Dus we zien wel...

veel plezier...
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

fco wrote:Staat ook al met stip genoteerd in mijn agenda. Het enige probleem is wel dat ik op zaterdag Gran Fondo Eddy Merckx rij en misschien niet ten volle zal kunnen genieten wanneer ik de overgang van cyclo naar MTB niet goed verteer. Maarja, zal wel geen probleem zijn.
Mooie site die jullie hebben, ik wist niet dat jullie er zoveel buddybikers zijn.
Die foto is dat van op de bevoorrading van jullie toertocht ? :wink:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Dat we maar rap een week verder zijn :)
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Hey, vandaag nog even de spier-en rugpijn aan het verwerken van de 130 km van gisteren en toch kijk ik nu al uit naar de Tocht in Kluisbergen. Ik weet nog niet in welk gezelschap ik zal komen.
Wat ik wel weet is dat het een fantastisch slecht gekozen datum is voor mij omdat de voorafgaande dagen nogal druk bezet zijn met uitstapjes en etentjes.Vorig jaar als enige van de Anglo Boys het totale traject afgelegd, de anderen vonden het belangrijker om voortijdig hun vochtverlies bij te vullen aan den toog [-X [-X
Tot dan
Post Reply