09/06/07: 7de Hagelandse Chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

't was weeral schitterend...ok, hier en daar ewa mud, maar al bij al was het goed berijdbaar.
Ben na 25 km stom gevallen...ribbenkast op stuur :oops: (3de keer op 3 chrono's) vanaf dan deed elke bult, wortel zeer. 'k heb nie willen opgeven. 4u25 was de tijd :oops: ...maar al bij al toch geamuseerd.

nen dikke merci aan de organisatie maar vooral aan al de niet-mtblangdorpers (jokke, thierry, den arch. en co.) =D>

uiteraard veel bekenden gezien
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

1ste maal dat ik deelnam aan de Hagelandse.
Weinig woorden aan vuil te maken, enkel dit:

- top parcours
- perfecte organisatie
- tevreden met tijd: 3uur47min.
- =D> =D> =D>

Alvast tot volgend jaar!!
GreetZ,
DdT
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

ben hier nog altijd de prutuit mijn ogen aan 't wrijven.

wederom een top-organisatie! alvast dikke proficiatie aan Mtb team Langdorp en aan alle vrijwillige helpers!!!

Jammer dat het net vandaag moest regenen, waardoor het parkoers hier en daar toch wel serieus vettig was geworden en een stuk zwaarder ook. Na 2,5 weken niks doen wegens knie blessure, vandaag terug eens de beentjes getest. En 'k moet zeggen dat ze serieus pijn deden. Al bij al toch nog tevreden met 3u56.

Den eerste had 3u03, sterk, zeer sterk.

Maar ik zag vooral de uitslag van Magura (Elias): een knappe 13de (of 15de?) plaats in een tijd van 3u15 !!!

Tot volgend jaar!!!

8)
jens007
Mountainbiker

Post by jens007 »

weet er iemand wanneer de uitslag online komt ?
voor mij was het ook een prachtige tocht.
tijd ; 3.33u weer zilver #-o t goud zal voor volgend jaar zijn.
pino
Mountainbiker

Post by pino »

twas weeral goe!ben ferm afgemat.mooi parcours en goe eten en drinken wel effe vermelden da ik er een paar zien foefelen heb door af te snijden, [-X [-X voor de rest alles ok!! als ze maar gelukkig zijn.4h4m 20.1avs tot de volgende =D>
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

Ge kon een serieus aantal km's afsnijden dus volgend jaar de controles wat strategischer zetten?

Enfin.. wat later dan gepland gestart want twas nogal druk in aarschot zelf. Onderweg na de inschrijving Twinpower, tegen gekomen, die stond al aan te schuiven en GFBiker was aant flyeren. Bart miste wel het één ent ander in zijne envelop maar da werd snel opgelost!

Twinpower was al geruime tijd weg toen wij ons naar de start begaven. Nix moeten aanschuiven direct vertrekken... den bart was al direct vliegen, dus het zou mentaal wat zwaarder worden zo op m'n eentje. De eerste 20KM veel krachten erdoor gejaagd door alles met het middenblad naar boven te rijden, maar we hebben vandaag dus geleerd om onze 'granny' oftewel klein blad te gebruiken... in het begin ook wat last van de rug.. een paar nogal goe op hunne totter zien gaan in afdalingen.. zelf ene keer sjans gehad toen mijn ketting tussen de casette en de spaken ging liggen en mijn wiel blokkeerde en ik had ne hoge snelheid maar als slippend recht gebleven. Ne hele tijd haasje over gespeeld met ne Speci.. dieje daalde echt traag. Onderweg ne ex-clubgenoot opgeraapt... na zo'n 50km vreesde ik voor krampen maar die zijn toch weggebleven... fantastisch parcour! Ik vond er wel redelijk wat asfalt inzitten, maar mij hoor je niet klagen: perfect om ff te recuperen of het gemiddelde wat op te trekken.. Het lag op sommige pleken toch fameus modderig, maar de Larsen achteraan verbaasde me door altijd grip te behouden! Het stuk langs de demer naar de aankomst nog een tandje bij gestoken..

Aan de aankomst nog ne hoop bekend volk tegen gekomen waaronder Daelman, Ielaaj, nog wat ex-clubgenoten, ...

Mijn eerste chrono zit er op en wat mij betreft is het niet de laatste! Ik had mezelf gericht op 4u30.. het zal krap worden vermits mijn rijtijd er juist onder zit volgens het km-tellerke

Ben benieuwd naar m'n tijd en naar de fototjes!

Nadien nog van geel na turnhout na huis gebold :-)
Last edited by Sjoerie on Sat 09 Jun 2007 21:01, edited 1 time in total.
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

t'was weer een schone en dat voor mijn eerste marathon, op eigen tempo gereden, nie echt afgezien
en dat is het voornaamste hé. Mijne tijd: iets onder de vijf uur gebleven
maar t'waren wel vijf uren genieten. Dikke proficiat aan de organistie. =D>
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

SjoerieMoerie wrote:Onderweg na de inschrijving Twinpower, tegen gekomen
Ik stond ernaast.... :wink:
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

pracht organisatie!
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

it's me ! wrote:
SjoerieMoerie wrote:Onderweg na de inschrijving Twinpower, tegen gekomen
Ik stond ernaast.... :wink:
Twinpower en zijn bende :-D De nicos :P

U had ik niet meteen herkend.. Twinpower ken ik al wel langer en op de fietsen was ik niet echt aant letten sorry ;)

Stond nazgul er ook?
Post Reply