in keerbergen nog altijd geen regenfcb wrote:Nog nieuws over het weer ginder ?
hier in geel , amai
09/06/07: 7de Hagelandse Chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
welwel, ik had het parcour minder modderachtig verwacht. had geen zin om andere banden te leggen dus toch met continental twister ss gereden en ik geen problemen gehad. soms wel eens een slippertje gemaakt. het doel was om binnen de 4 uur binnen te zijn en het is 3.41.59 geworden. knappe prestatie vind ik voor mezelf.
ben franco (en vriend) tegengekomen, en sintesibrother.
ben franco (en vriend) tegengekomen, en sintesibrother.
-
Den jjag
- Mountainbiker
Deze morgen thuis vertrokken in de gietende regen, ginder aangekomen viel de regen nog redelijk goed mee.
Een andere start dan anders, met al snel enkele bergjes: een verbetering.
't is toch een mooi parkoers he
en dit keer ook het "paalschaap" zien staan, 't was nogal duidelijk aangegeven.
Mijn cijfertjes:1136 hm.; steilste klim:27%, 82 km. ; avs:20,8 , rijtijd:3.55.24.
Brevet:3.59.47 met een avs van: 20.51.
Waarschijnlijk kom ik morgen terug (met mijn vrouwke) om op men gemakske den tt te doen.
Bedankt voor deze mooie chrono en tot volgend jaar voor mijn 8ste deelname.
grtz
Een andere start dan anders, met al snel enkele bergjes: een verbetering.
't is toch een mooi parkoers he
Mijn cijfertjes:1136 hm.; steilste klim:27%, 82 km. ; avs:20,8 , rijtijd:3.55.24.
Brevet:3.59.47 met een avs van: 20.51.
Waarschijnlijk kom ik morgen terug (met mijn vrouwke) om op men gemakske den tt te doen.
Bedankt voor deze mooie chrono en tot volgend jaar voor mijn 8ste deelname.
grtz
Amai,amai wa een rit.
Ik heb mij serieus mispakt aan het Hageland, twas véél lastiger dan ik gedacht had, zeker de eerste 40km waren nie van de poes, maar wel een heel mooie streek, alles was aanwezig en de organisatie was pico-bello.
Alleen had ik het liever een beetje droger gehouden, maar ja da heb je niet in de hand hé.
Twas den eerste maar zeker niet de laatste keer da we naar langdorp geweest zijn. Ik ben verkocht.
Oh ja zilver behaald, met 3u50min, mijn doelstelling was binnen de 4u dus een geslaagde chrono voor mij!

Ik heb mij serieus mispakt aan het Hageland, twas véél lastiger dan ik gedacht had, zeker de eerste 40km waren nie van de poes, maar wel een heel mooie streek, alles was aanwezig en de organisatie was pico-bello.
Alleen had ik het liever een beetje droger gehouden, maar ja da heb je niet in de hand hé.
Twas den eerste maar zeker niet de laatste keer da we naar langdorp geweest zijn. Ik ben verkocht.
Oh ja zilver behaald, met 3u50min, mijn doelstelling was binnen de 4u dus een geslaagde chrono voor mij!
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
Vandaag ook gestart aan de chrono.
Het was mijn eerste deelname aan deze chrono dus wist niet wat ik moest verwachten.
Uiteindelijke goed kunnen doorrijden met 2, iedereen dat we voorstaken kon zelfs niet aanpikken. Het heeft 1 iemand geprobeerd maar uiteindelijk na 5km toch moeten lossen.
Het parcour zelf was echt supper goed, vele mooie stukken, bijna geen asfalt. ECHT EEN SUPPER PLUIM AAN DE ORGANISATIE. Het was een chrono om niet te vergeten. Ze hebben echt het maximum uit de streek gehaald.
Wat ook supper was dat was de bevooradingen met de drinkebussen. Zeker behouden wat dit is wel echt gemakelijk als je een goede tijd wil neerzetten --> je moet zo niet stoppen.
Seingevers waren ook zeer goed en het hielp wel echt want ze gaven je tips zoals links blijven, ...
Kom zeker en vast volgend jaar terug met de bedoeling mijn tijd te verbeteren.
Gefinichd in 3u 18m 35s - 24,77 km/h avg.
Tot Volgend jaar
NIKS VAN LOF OVER DE ORGANITATIE
Heb gestart met mijn geax mezcal en slipte gewoon lichtjes door op de klims. maar anders wel zeer goede grip. het was ook niet echt plak modder, je bleef overal gewoon grip houden.
Het was mijn eerste deelname aan deze chrono dus wist niet wat ik moest verwachten.
Uiteindelijke goed kunnen doorrijden met 2, iedereen dat we voorstaken kon zelfs niet aanpikken. Het heeft 1 iemand geprobeerd maar uiteindelijk na 5km toch moeten lossen.
Het parcour zelf was echt supper goed, vele mooie stukken, bijna geen asfalt. ECHT EEN SUPPER PLUIM AAN DE ORGANISATIE. Het was een chrono om niet te vergeten. Ze hebben echt het maximum uit de streek gehaald.
Wat ook supper was dat was de bevooradingen met de drinkebussen. Zeker behouden wat dit is wel echt gemakelijk als je een goede tijd wil neerzetten --> je moet zo niet stoppen.
Seingevers waren ook zeer goed en het hielp wel echt want ze gaven je tips zoals links blijven, ...
Kom zeker en vast volgend jaar terug met de bedoeling mijn tijd te verbeteren.
Gefinichd in 3u 18m 35s - 24,77 km/h avg.
Tot Volgend jaar
NIKS VAN LOF OVER DE ORGANITATIE
Heb gestart met mijn geax mezcal en slipte gewoon lichtjes door op de klims. maar anders wel zeer goede grip. het was ook niet echt plak modder, je bleef overal gewoon grip houden.
Last edited by sintesibrother on Sat 09 Jun 2007 18:44, edited 2 times in total.
-
Handige Harry
- Mountainbiker
Post by Handige Harry »
Ik heb me serieus mispakt met mijn "Pythons" met momenten gewoon niks grip ik schoof gewoon weg! inderdaad de start is veel beter zo met de bosberg erbij! het is wel de zwaarste van de 5 chrono's die ik al gereden heb!
Eigenlijk is het veel plezanter om op zaterdag te biken! morgen uitslapen!
Tot volgend jaar!
Eigenlijk is het veel plezanter om op zaterdag te biken! morgen uitslapen!
Tot volgend jaar!
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Vandaag mijn eerste chrono.
Fantastisch parcour en dito organisatie.
Heb goed kunnen rijden aan een gematigd tempo samen met nog een collega. We hebben er net (rijtijd) geen 5 uur over gedaan.
Ik had voor mezelf gehoopt op een gem van 15km/h maar dat is er 16,3 geworden.
Nu zal dat nog wel wa aangepast worden als ik de uitslag op het net kan bekijken want mijn tijd en gem zijn zonder de stops natuurlijk.
Ik zou me nu al willen inschrijven voor volgend jaar zo plezant vond ik het
Fantastisch parcour en dito organisatie.
Heb goed kunnen rijden aan een gematigd tempo samen met nog een collega. We hebben er net (rijtijd) geen 5 uur over gedaan.
Ik had voor mezelf gehoopt op een gem van 15km/h maar dat is er 16,3 geworden.
Ik zou me nu al willen inschrijven voor volgend jaar zo plezant vond ik het