9 juni regiotour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

In NInove nog niks gevallen.

En maak je geen zorgen. Omdat het zo droog is nu, zal enkel de bovenste laag meestal nat worden. Moest het gieten, dan stroomt alles direct weg (zie wel dat je dan niet onder een "berg" zit te rijden ;)

Voor echte modder moet het toch een hele tijd eerder zacht regenen....
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Voor lokske wordt het een bike-loos weekend door allerlei verplichtingen en kinderaangelegenheden. Ook volgend weekend (Kluisberg) wordt zo goed als onmogelijk.
Theuske
Mountainbiker

Post by Theuske »

Nou Pvdb dan ga ik op uw advies af en ga richting St Lievens Houtem voor m'n vierde Regio Tour ( 130 km ).
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

Mijn broer (vommie) heeft mij belooft mij om 7u30 aan de start in Zottegem af te leveren. Hopelijk is hij op tijd op :-? en kan ik zodoende samen met enkele steenbakkers en lichterveldenaere? en andere liefhebbers de start nemen.

P.S. Ook ik rij in mountaibike.be tenue, dus zeg maar eens goeiedag,
slaapwel en

Toton
CycloneJoris
Mountainbiker

Post by CycloneJoris »

Geen zin om in zo'n weer te gaan MTB'en... Veel plezier daar!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

CycloneJoris wrote:Geen zin om in zo'n weer te gaan MTB'en... Veel plezier daar!
awel, ik ben juist terug en ik moet zeggen, bitter weinig regen gezien!

Ben hier deze morgen vertrokken in Elsegem met donder, bliksem, regen,... alles voor een goed onweer...

Toen ik toekwam ginder, regende het nog een beetje, maar plots was het over... Tijdens de rit, die ik samen met DD, Lichterveldenoare, Vommie en Petanker begon, regende het nu en dan gedurende de eerste 20 km, maar niet voor te zeggen dat het goot... Ik deed zelfs mijn regenjas uit en de regen stoorde niet...

Na een goede 4 km moest DD opgeven door de gevolgen van een val van vorige week... Jammer, keek er echt naar uit om weer samen te rijden...

Samen met de andere de 100 km gedaan... Leuke tocht, wel minder zwaar dan vorig jaar heb ik de indruk... Misschien door het veel minder warme weer?

Volgend jaar ben ik er weer...
siloske
Mountainbiker

Post by siloske »

Ben ook al terug van de regiotour.
Wegens het slechte weer deze ochtend zijn we véééél later vertrokken dan voorzien.
We zijn in Denderhoutem pas gestart rond 11 uur zodat we zeker te laat waren voor de 130. Hebben dan gekozen voor de 100.
Geen druppel regen gehad en het verwonderde me dat het nog zo droog lag. Dit is en blijft een prachtige organisatie. 6 bevoorradingen op de 100 km , overal genoeg te drinken, fruit, koekjes. Goede bepijling, op vele plaatsen duidelijk aangegeven dat het een gevaarlijk punt is, glad, ...
Aan allen die hieraan meegewerkt hebben, meer dan een dikke proficiat.
Mij zien ze daar zeker nog.
Afwezigen hadden ongelijk om niet af te komen.
=D> =D> =D>
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Ook terug thuis van een mooie tocht. Was mijn eerste deelname en ik zal er volgend jaar weer terug bij zijn. Had gekozen voor de langste afstand en 'k moet zeggen er was niets op aan te merken =D> =D> .
Ik vond dat er redelijk veel offroad in zat.
Gestart in Zottegem rond 7u15 en de eerste 25 km in de regen gereden, vanaf Geraardsbergen geen spat meer gehad.

Dus ik kan niet meer zeggen, het was een prachtige organisatie. =D> =D>

Ook nog een groepje foumbikers (RockRider, Petanker, ...) tegen gekomen die bezig waren aan de 100 km.
r1sthebest
Mountainbiker

Post by r1sthebest »

Hello,

Vandaag de 130km gedaan en is zéér goed bevallen! De extra lus die er in de 130km t.o.v. 100km inzat lag wel redelijk vuil maar anders was het een redelijk propere rit.
Het klopt volgens mij ook dat het dit jaar minder zwaar was dan vorig jaar, waarschijnlijk door het weer (vorig jaar rond de 30c°),maar ik denk dat het vooral ligt aan de rit die tegenwijzerzin gereden werd. De klimmen waren minder stijl denk ik.
De fiets is als nieuw gekuist, en staat al klaar voor de volgende rit!

Een grote proficiat aan de organisatie, en tot volgend jaar! =D> =D> =D>
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Rock Rider wrote:
CycloneJoris wrote:Geen zin om in zo'n weer te gaan MTB'en... Veel plezier daar!
awel, ik ben juist terug en ik moet zeggen, bitter weinig regen gezien!

Ben hier deze morgen vertrokken in Elsegem met donder, bliksem, regen,... alles voor een goed onweer...

Toen ik toekwam ginder, regende het nog een beetje, maar plots was het over... Tijdens de rit, die ik samen met DD, Lichterveldenoare, Vommie en Petanker begon, regende het nu en dan gedurende de eerste 20 km, maar niet voor te zeggen dat het goot... Ik deed zelfs mijn regenjas uit en de regen stoorde niet...

Na een goede 4 km moest DD opgeven door de gevolgen van een val van vorige week... Jammer, keek er echt naar uit om weer samen te rijden...

Samen met de andere de 100 km gedaan... Leuke tocht, wel minder zwaar dan vorig jaar heb ik de indruk... Misschien door het veel minder warme weer?

Volgend jaar ben ik er weer...
Heb ik iets gemist verleden week ??? of was 't tijdens 't werk ???

Gr,
Casper :lol:
Post Reply