09 en 10/06/07 Gullegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- SuPaH FLY
- Mountainbiker
Deze morgen ben ik ook samen met de forumtrein vertrokken maar al snel bleek dat HanZI, Fast en grote plateua andere plannen hadden dan ikzelf en nog een paar andere forumbikers.
Na den duikvlucht van Zanneis hadden we toch al een achterstand van mee dan 1 minuut
We zijn dus maar bij MOTO 2
gebleven 
Op de 1ste bevoorrading zagen we de groep die gevolgd werd door MOTO1 nog een keer maar dat was het dan.
Aan ons eigen tempo (toch een kleine 24,7 AVS) alles afgehaspeld. Toch nog een dipje gekregen op het klimmetje aan je-weet-wel-waar-intussen
waardoor ik het groepje die door Nebraz vakkundig opengetrokken was moest lossen.
Den Aprés, amaai wat een aprés alweer. Het was zeker en vast de moeite, waarvoor bedankt HanZi
alleen jammer dat ik vroeg wegmoest.
@Moustache: Volgend jaar mss vroeger in bed kruipen
Na den duikvlucht van Zanneis hadden we toch al een achterstand van mee dan 1 minuut
We zijn dus maar bij MOTO 2
Op de 1ste bevoorrading zagen we de groep die gevolgd werd door MOTO1 nog een keer maar dat was het dan.
Aan ons eigen tempo (toch een kleine 24,7 AVS) alles afgehaspeld. Toch nog een dipje gekregen op het klimmetje aan je-weet-wel-waar-intussen
Den Aprés, amaai wat een aprés alweer. Het was zeker en vast de moeite, waarvoor bedankt HanZi
@Moustache: Volgend jaar mss vroeger in bed kruipen
-
adilo
- Mountainbiker
ik zou morgen willen rijen in gullegem hoe licht het parcour ? niet te veel slijk ? geen te technische toestanden ?zanneis wrote:uncle sam wrote:Deze morgen om 8u40 vertrokken samen met de forumtrein waarbij we direct een duikrol mochten waarnemen op het bergske na de 1ste bocht :)![]()
![]()
Ga morgen met vrouwtje afkomen, zij doet de kleine tour en ik wil haar niet verprutsen nu ze eens mee wil .
Het parkoer ligt goed ...vero wrote:ik zou morgen willen rijen in gullegem hoe licht het parcour ? niet te veel slijk ? geen te technische toestanden ?zanneis wrote:uncle sam wrote:Deze morgen om 8u40 vertrokken samen met de forumtrein waarbij we direct een duikrol mochten waarnemen op het bergske na de 1ste bocht :)![]()
![]()
Ga morgen met vrouwtje afkomen, zij doet de kleine tour en ik wil haar niet verprutsen nu ze eens mee wil .
Op bepaalde plaatsen veel bokking ...
Maar geen grofe slijk stukken gezien
Grtz tobi
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart
Post by MoozeMeiske »
geen zorgen, het parcours is perfect berijdbaar en er zijn geen technische stukken tenzij je er zelf de trappen bij neemt die naast het parcours liggen!vero wrote:ik zou morgen willen rijen in gullegem hoe licht het parcour ? niet te veel slijk ? geen te technische toestanden ?zanneis wrote:uncle sam wrote:Deze morgen om 8u40 vertrokken samen met de forumtrein waarbij we direct een duikrol mochten waarnemen op het bergske na de 1ste bocht :)![]()
![]()
-
Horsepower
- Mountainbiker
Post by Horsepower »
Jawadde, het Kortrijkse gerecht heeft blijkbaar nog veel werkuncle sam wrote:De trein zat direct op cruisespeed en met een avs van 29 kregen we een eerste bevoorrading geschoteld.
- Moustache
- Kerstman
Moustache wrote:Vroeg? Als je rechtstreeks van de vrijdagavond activiteit gaat biken, DAT is vroeg!
'k Had toch beter mijn tong afgebeten!!!SuPaH FLY wrote:@Moustache: Volgend jaar mss vroeger in bed kruipen
Maar hoe graag ik er ook bij ben, mijn dochter is nog net iets belangrijker dan mijn bike en jullie allemaal.
Enfin, d'er zal nog ne Gullegem zijn volgend jaar ook verzekerst. (En als ik alles zo een beetje lees, dan zou ik beter nog vlug een jaartje trainen om mee te kunnen !) Tot volgende week allemaal.
Vanmiddag ook naar Gullegem afgezakt. Het oorspronkelijke plan om naar de regiotour te gaan, laten verzuipen in de regen deze morgen. Een leuke tocht gereden die ons het beste van de streek voorschotelde. Toch moest ik af en toe wel eens met heimwee terugdenken aan Beuvrages. Nu de ene streek is de andere niet en Zuid-West-Vlaanderen is St-Amand-les-Eaux niet. De organisatie was prima (vriendelijkheid, bevoorrading, bepijling, afspuitplaats,...)
. Het parcours lag er inderdaad nog verrassend droog bij. Een aanrader voor wie morgen na de stemming (of ervoor) nog een leuke rit wil rijden. Bedankt en tot de volgende keer.