Advies van enkele experts nodig

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Meer info op www.akkermanstweewielers.nl en dan kijken bij "occasions"

't Is nog de juiste maat ook
Heeft wel geen XTR maar het frame is het neusje van de zalm. En wetende dat het frame het belangrijkste is van de fiets... Onderdelen slijten toch dus kan je later nog upgraden naar XTR

Image

Uitleg van Akkermans:
Turner Flux demo-bike large, Fox Fork Talas RLC, Shimano XT 4-piston discbrake, Sram X.9 a.der, Sram X.9 Trigger shifterset, XT v.der, DT 240 naven, Mavic UST velgen DT spaken, King Headset, met garantie, nieuwprijs 4699.-- nu voor.....

prijs :€2500.00
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

Zoals al eerder gezegd! Ga testen en met dat budget is het geen straf 8)
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Zou Sharpside zo geschrokken zijn van het aanbod? Of is hij de weg aan het zoeken naar Akkermans?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Image

misschien helpt het

Je komt vanuit Heerlen/Aken

Volg de A76 richting Eindhoven/Maastricht. Bij verkeersplein Keerensheide volg je de A2 richting Maastricht. Neem vervolgens meteen de eerste afrit 49 (Elsloo/Beek). Aan het einde van de afrit sla je rechtsaf. Rij rechtdoor tot aan de rotonde (Shell tankstation) en sla hier linksaf. (driekwart). Rij rechtdoor, je komt weer bij een rotonde. En rij hier ook rechtdoor. Je bevindt je nu op de Koolweg. Na 400 meter vind je onze zaak aan de linkerkant.

Je komt vanuit Maastricht/Luik

Neem vanuit Maastricht afslag 49 (Elsloo/Stein). Aan het einde van de afslag sla je linksaf en rij onder het viaduct door. Rotonde rechtdoor, je komt weer bij een rotonde. Rij hier weer rechtdoor. Je bevindt je nu op de Koolweg. Na 400 meter vind je onze zaak aan de linkerkant.

Je komt vanuit Eindhoven

Volg de A2 richting Maastricht. Neem vervolgens afrit 49 (Elsloo/Beek). Aan het einde van de afrit sla je rechtsaf. Rij rechtdoor tot aan de rotonde (Shell tankstation) en sla hier linksaf (driekwart). Rij rechtdoor, je komt weer bij een rotonde. Rij hier rechtdoor. Je bevindt je nu op de Koolweg. Na 400 meter vindt je onze zaak aan de linkerkant.

Je komt vanuit Genk/Hasselt
Je komt vanaf de autoweg ( E314/A76) via Maasmechelen Nederland binnen en neemt AFRIT1. Aan het einde van de afrit rechtsaf richting Elsloo/Beek. 1e en 2e Rotonde rechtdoor. Bij de 3e rotonde ga je rechtsaf en rij je de Koolweg op. Onze zaak ligt na ongeveer 400 meter aan de linkerkant.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

:lol:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

twas echt niet moeilijk te vinden nochtans
heeft me 10 seconden gekost..
Sharpside
Mountainbiker

Post by Sharpside »

hehe helemaal niet geschrokken! Ik apprecieer jullie feedback hier ten zeerste, hij staat me zeker en vast aan maar ik wil hem (nog) niet kopen voordat ik bij Bullens geweest ben. Den Gerard zei da ik moest wachten. Dus nog effe geduld.... (moeilijk... ma ... het ... moet ...)

Bij ackermans zeiden ze dat er kans is dat hij er nog altijd staat op 21juni dus ik ga dat risico nemen. Anders pech... ma heb nog alternatief...
Sharpside
Mountainbiker

Post by Sharpside »

kzijn gestopt met zoeken. Het zal ofwel die van ackermans zijn en ofwel de top fuel 8 van trek... (volledig xt ipv lx die er standaard opstaat). Zal een kleine meerprijs zijn want krijg echt wel een goede prijs...

Die van Ackermans lijkt me iets beter afgemonteerd.

Maar de trek kan ik hier bij plaatselijke fietsenboer kopen, perfecte service, goede prijs , vriendelijke gast, ...

Ik heb nog tot 21 juni om te beslissen dan bestellen.

Wat denk je van de keuze?
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Sharpside wrote:
Wat denk je van de keuze?
Beide geen slechte keuzes al zou ik de Turner kopen..

Zo'n Turner is het van het en aan bijna de helft van de prijs :drunk:
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Die turner is echt wel een deftige kwijlbak
Post Reply