09 en 10/06/07 Gullegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Wel grappig. :-D Ik dacht meteen: "zijn dat nu de forumbikers? Dat kan hier nog plezant gaan worden." :P
SuPaH FLY
Mountainbiker

Post by SuPaH FLY »

Deze morgen ben ik ook samen met de forumtrein vertrokken maar al snel bleek dat HanZI, Fast en grote plateua andere plannen hadden dan ikzelf en nog een paar andere forumbikers.

Na den duikvlucht van Zanneis hadden we toch al een achterstand van mee dan 1 minuut :roll: :roll: :roll:

We zijn dus maar bij MOTO 2 :bounce: :bounce: :bounce: gebleven :lol:

Op de 1ste bevoorrading zagen we de groep die gevolgd werd door MOTO1 nog een keer maar dat was het dan.

Aan ons eigen tempo (toch een kleine 24,7 AVS) alles afgehaspeld. Toch nog een dipje gekregen op het klimmetje aan je-weet-wel-waar-intussen
:oops: :oops: waardoor ik het groepje die door Nebraz vakkundig opengetrokken was moest lossen.

Den Aprés, amaai wat een aprés alweer. Het was zeker en vast de moeite, waarvoor bedankt HanZi
:drunk: :drunk: alleen jammer dat ik vroeg wegmoest.

@Moustache: Volgend jaar mss vroeger in bed kruipen :-?
adilo
Mountainbiker

Post by adilo »

zanneis wrote:
uncle sam wrote:Deze morgen om 8u40 vertrokken samen met de forumtrein waarbij we direct een duikrol mochten waarnemen op het bergske na de 1ste bocht :)
:oops: :oops: :oops:
ik zou morgen willen rijen in gullegem hoe licht het parcour ? niet te veel slijk ? geen te technische toestanden ?
Ga morgen met vrouwtje afkomen, zij doet de kleine tour en ik wil haar niet verprutsen nu ze eens mee wil .
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

vero wrote:
zanneis wrote:
uncle sam wrote:Deze morgen om 8u40 vertrokken samen met de forumtrein waarbij we direct een duikrol mochten waarnemen op het bergske na de 1ste bocht :)
ik zou morgen willen rijen in gullegem hoe licht het parcour ? niet te veel slijk ? geen te technische toestanden ?
Ga morgen met vrouwtje afkomen, zij doet de kleine tour en ik wil haar niet verprutsen nu ze eens mee wil .
Het parkoer ligt goed ...
Op bepaalde plaatsen veel bokking ...
Maar geen grofe slijk stukken gezien ;-)

Grtz tobi 8)
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

vero wrote:
zanneis wrote:
geen zorgen, het parcours is perfect berijdbaar en er zijn geen technische stukken tenzij je er zelf de trappen bij neemt die naast het parcours liggen! :wink: (1 stel korte trapjes aan het heuveltje aan de inschrijving en grotere trappen bij een speelpleintje bijna op het einde van de toer)
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

uncle sam wrote:De trein zat direct op cruisespeed en met een avs van 29 kregen we een eerste bevoorrading geschoteld.
Jawadde, het Kortrijkse gerecht heeft blijkbaar nog veel werk #-o :wink: .
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Moustache wrote:Vroeg? Als je rechtstreeks van de vrijdagavond activiteit gaat biken, DAT is vroeg!
SuPaH FLY wrote:@Moustache: Volgend jaar mss vroeger in bed kruipen :-?
'k Had toch beter mijn tong afgebeten!!! #-o #-o #-o

Maar hoe graag ik er ook bij ben, mijn dochter is nog net iets belangrijker dan mijn bike en jullie allemaal.

Enfin, d'er zal nog ne Gullegem zijn volgend jaar ook verzekerst. (En als ik alles zo een beetje lees, dan zou ik beter nog vlug een jaartje trainen om mee te kunnen !) Tot volgende week allemaal.
adilo
Mountainbiker

Post by adilo »

ok bedankt voor de inl :wink:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Vanmiddag ook naar Gullegem afgezakt. Het oorspronkelijke plan om naar de regiotour te gaan, laten verzuipen in de regen deze morgen. Een leuke tocht gereden die ons het beste van de streek voorschotelde. Toch moest ik af en toe wel eens met heimwee terugdenken aan Beuvrages. Nu de ene streek is de andere niet en Zuid-West-Vlaanderen is St-Amand-les-Eaux niet. De organisatie was prima (vriendelijkheid, bevoorrading, bepijling, afspuitplaats,...) =D> =D> . Het parcours lag er inderdaad nog verrassend droog bij. Een aanrader voor wie morgen na de stemming (of ervoor) nog een leuke rit wil rijden. Bedankt en tot de volgende keer.
casper
Mountainbiker

Post by casper »

zanneis wrote:
AAAAAAAAAAAaaaaaaaaaahhhhhhhhh Zanneis et em weer van zijnen beste kant laten zien ??????????

gr,
Casper :lol:
Post Reply