Banneux 10/06/07

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Banneux hoort zeker bij de mooiste Ardennen-tochten en is dus een grote aanrader. Bovendien snel te bereiken (slechts een kwartiertje voorbij Luik). Uit een mailtje naar de organisatie blijkt dat de Ninglinspo er enkel als afdaling bijzit, maar dat ze in de buurt van de Amblève enkele onuitgegeven trajecten ingeschakeld hebben (in een extra lus van een 10-tal kilometer). Ik ken de streek daar vrij goed en ben dus benieuwd hoe ik er nog een 20-tal km kan (bijlappen training voor de RDHF, weet je wel)! Ik hoop zondag weer vele Ardennen-vrienden te ontmoeten bij deze sympathieke organisatoren.

Overigens kan je al om 8 uur starten en nadien nog gaan kiezen (bij ons toch tot 15 uur)
vaeske
Mountainbiker

Post by vaeske »

welk is het juiste adres van deze tocht als ik optijd gedaan hem met stemmen komen we mss nog af na da
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

adres : rue de Banneux of rue des douze Hommes / Banneux
xkwizit
Mountainbiker

Post by xkwizit »

Ola, wegens niet op tijd leveren van mijne maat zijne fiets, Adres error *frons* zakken we alsnog met 3 af naar Banneux voor de 46/60km. Ik kijk er alvast naar uit.
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Weet iemand of het, net als in hier in het noorden van limburg, veel geregend heeft in banneux. Zou willen rijden daar, maar als het te vettig is...?
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Weet iemand of het, net als in hier in het noorden van limburg, veel geregend heeft in banneux. Zou willen rijden daar, maar als het te vettig is...?
axirally
Mountainbiker

Post by axirally »

Idem, wil er ook naar toe, is ook afhankelijk van het weer....
julie
Mountainbiker

Post by julie »

Ja het heeft hier flink geregend.... het hangt ervan af hoeveel er nog gaat vallen vandaag of het heel vettig gaat worden of niet...

Gewoon een paar goede banden erom doen...
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Zoals Julie het al zegt heeft het daar in de streek Luik - Remouchamps al behoorlijk geregend (meer dan 20 mm en in Malmédy zelfs meer dan 40, maar zover komt de tocht niet) en het is nu (zaterdagmiddag) nog steeds aan het regenen. De ondergrond is wel rotsig of keiig en dus vrij goed berijdbaar - geen modderstoempen dus. Voor morgen is de kans op mooi weer vrij groot (volgens het KMI iets minder, maar die zitten er van alle voorspellers het meest naast)
axirally
Mountainbiker

Post by axirally »

Vanochtend was het hier ( vlakbij vliegveld MaastrichtAachenAirport) redelijk weer, maar het is rond 12 u toch fors beginnen regenen. Nu nog trouwens.
Post Reply