de eerste examenweek zit er weer op holéééé,
nog twee te gaan
Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
vandaag de vierde gehad de eerste wrv ik denk dak er wel door ben fysica, kynematica en statica, en sterkteleer(dag voordien gezien dat ik gemist was van dag oe stom kunde zijn) . Heb ik geen zo"n goede hoop op. maarja in september wordt de rekening gemaakt. Nog drie te gaan wuskunde, TT, elektronica we zien wel hopelijk wat beter.
Kheb 3maand vakantie :)
Omdat ik van richting ben verandert in het midden van het jaar moest ik sowieso blijven zitten ( ik ben van elektriciteit naar bijzondere jeugdzorg gegaan )dus was het niet nodig dat ik men examens meedoe
En als ik een briefje van de dokter kon bemachtigen die de examenperiode dekte mochtek thuisblijven
( kheb al van 6juni grote vakantie :o )
Omdat ik van richting ben verandert in het midden van het jaar moest ik sowieso blijven zitten ( ik ben van elektriciteit naar bijzondere jeugdzorg gegaan )dus was het niet nodig dat ik men examens meedoe