Freakchimaera-8-2mega wrote:ik rij nl ook nog de 4u van de peltercrossers erna![]()
09/06/07: 7de Hagelandse Chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ik ga toch je raad volgen en rr/nn 2.25 leggen. beetje meer comfy en iets lekbestendiger.ielaaj wrote:je moet de combinatie zien hé, langdorp is goed te doen met vaste vork, maar je moet met twister zeker spelen, want dit zijn niet zo'n sterke banden,Vlammer wrote:Ik vermoed dat een vaste vork op dit parcours absoluut niet voor tijdverlies zal zorgen. Dit is ieder zijn eigen keuze! Ik heb er zelfs zien starten met vaste vork in Waimes, wat denk je daar dan van?
Maar soit, iedereen succes zaterdag, ik zal er ook zijn.
Ik kan ook mn pace steken, maar dan rij ik zeker met RR, met de fox erin mss met de twisters
In olne reed ik ook samen met eentje met een vaste vork, naar het einde toe moest hij de rol toch lossen, dankzij de vork ( zijn eigen mening)
Re: gh
daarom verplaatsen we de controles elk jaar wat. dit jaar zijn er zelfs nog meer dan andere jaren.tish wrote:Vorig jaar kon je een stuk afsnijden en toch alle controles meepikken.Iegienie wrote:o ja, net als vroeger : controle missen = geen klassement.
Ik heb dat zelf zien gebeuren. Niet dat dat iets uitmaakt voor mij hoor.
maar de sukkelaars/klootzakskes die willen afsnijden, tja, die kunnen het altijd proberen he.