9 juni regiotour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

jocca wrote:Ter info de ronde is 17 euro (als het niet meer is) en 30 km korter en minder goed ...
En die heb 'k dan wel in 't zwart gereden. Afzetters.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

pvandebe wrote:
jocca wrote:Ter info de ronde is 17 euro (als het niet meer is) en 30 km korter en minder goed ...
En die heb 'k dan wel in 't zwart gereden. Afzetters.
ik rij zaterdag ook in het zwart!! :-? ...met rood...de steenbakkerstenue!! :-D :wink: :lol: aan iedereen...'t wordt terug een zalig weerke!!genieten dus!!have fun...
dingo 8)
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

captain crash wrote:
Zotte Maarten wrote:
pvandebe wrote:maar onweer......dan wil je dus echt niet in open veld zitten.... :-?
Pffff, ik rij op rubberen banden, dan kan dat toch geen probleem zijn, héhé, of zorg gewoon dat ge achter enen rijdt die veeeeeeeeel groter dan u is, of enen met een stalen fiets, hmhm #-o

We zien wel, en we slaan er ons wel door. Na 130km (of minder) zijt ge er vanaf. :bounce: :bounce:

't schijnt dat carbon beter den donder en den bliksem aantrekt....
Inderdaad, carbon is een zeer goede geleider.
Filip72
Mountainbiker

Post by Filip72 »

ik was gisteren ff eens gaan rijden en had de tour op gps gezet

maar bv hier in Nederhasselt klopt dit totaal niet met de pijltjes die hangen :roll: :roll: :roll:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

dark dingo wrote:'t wordt terug een zalig weerke!!genieten dus!!have fun...
dingo 8)
Kweet nie naar welk weerbericht ge kijkt, maar da van mij geeft inderdaad 23 graden, MO met regen en donder :evil:
Nu veel verschil zal het toch niet maken zulle.
De leute en 't afzien zulle toch van de partij zijn.
(en nee kga niet zeggen van welke partij, tis al wel dak bijzitter moet zijn #-o #-o #-o #-o #-o #-o )
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

de verbouwingen lopen vertraging op, wat jammer is. Maar wat niet jammer is is dat ik hierdoor toch kan komen rijden. :lol: Ik start om 7 uur in Erpe-Mere en hoop de 100 te kunnen rijden. Het is een kleine maand geleden dat ik nog gmtbt heb, dus ik hoop dat het nog wat vooruit gaat. Nog mensen die rond dat uur in Erpe-Mere starten? Misschien kan ik dan een eindje in het wiel hangen (niet te lang waarschijnlijk, want ben niet zo'n snelle rijder)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

mijn camerahelm is juist binnen... Zal dus gefilmd worden... Lachen hé mensen... :roll:
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Gisteren vernomen dat we om 06u30 afspreken aan 't rond punt te Aalter om samen met enkele Herders en Herderes Martine de weg naar Zottegem aan te vangen. 'k Heb der al moed op !

't Zal echter een vree kort nachtje worden #-o hopelijk kruipt de weinige slaap niet in mijn beentjes morgen [-o<

Tot dan !
Grtjs
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

tzou wel leuk zijn als we allemaal op andere plekken vertrekken dat we elkaar zouden herkennen als we elkaar (in realiteit: jullie mij) inhalen.. Misschien toch nog eens nadenken over het herinvoeren van de blauwe lintjes of weten jullie een leukere herkenningsmanier?
Barteken
Mountainbiker
Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)

Post by Barteken »

Wij proberen ook om 7u (7u15) in Erpe Mere te starten voor de 100 km . We zjin met 3 (2rush en ne Trek). Tempo zal niet oz hoog liggen dus als er iemand zin heeft mag hij gerust aansluiten...
Post Reply