Fietscomputer: Ciclomaster

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Die van mij was een dikke maand geleden in promotie bij www.bike-discount.de
Momenteel kost de 434 zonder interface 79,90€.
Die met interface, de 436 M, 139€
Guest

Post by Guest »

Bij VanEyck dus 112 euro, beginnen een serieuze concurent te worden voor onze oosterburen.
Heb gezien dat ze bij Van Eyck nu ook de 'Hac4 +' verkopen, eveneens een stukje goedkoper dan bij Bike-Discount, tis wel enkel in de US Postal kleuren.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

vanaf 6 november hebben ze hem bij Van Eyck in stock :wink:
nog effe wachten dus.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

inderdaad Speci en ik kijk er al naar uit, den HAC4 is nie echt mijn budget en hartslagmeter heb ik toch al en nog tevreden over ook ( sigma PC 1600 ) dus die hoogtemeterfuncties spelen me eigenlijk het meeste in het oog maar het hele concept staat me aan zelle :bounce:

Gizmo 8)
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

ik heb de mijne al online besteld,want da is goedkoper dan in de winkel zelf.t'is nog een tijdje wachten maar voor zo weinig geld heb ik da er wel voor over.
Guest

Post by Guest »

Tiens en bij online bestelling komt er nog eens bijna 12 € bij. Wat vragen ze er dan in de winkel voor?
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

ivo wrote:Tiens en bij online bestelling komt er nog eens bijna 12 € bij.
hoeda? ik betaal via de online shop 111.95.en ge hebt de mogelijkheid om de goederen af te halen in de winkel,dus geen extra kosten :wink:
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

SPECI wrote:hoeda? ik betaal via de online shop 111.95.en ge hebt de mogelijkheid om de goederen af te halen in de winkel,dus geen extra kosten :wink:
Da's nu het bizarre aan de online shop van Van Eyck.
Dat de online producten goedkoper zijn is normaal (minder onkosten voor de uitbating)
Dat je de online bestelde producten in één van de twee winkels kan afhalen vind ik een goeie service.
Maar ik zou het als verkoper in die winkels niet betrouwen!
Als het online bestellen de hoogte inschiet, schiet de winkelverkoop naar beneden.
De winkels in Aalst en Tessenderlo worden dan meer en meer een doorgeefluik i.p.v. een verkooppunt :roll:
Den baas blijft evenveel verdienen, de klant is goedkoper gesteld, maar de verkopers staan op straat???
(Dit zijn persoonlijke gissingen hé)
Guest

Post by Guest »

Uit hun website had ik begrepen dat er een verschil was tussen de prijs op de site en de prijs in de winkel. Anderzijds berichten ze ook dat de prijs online goedkoper kon gehouden worden omdat ze minder kosten hebben als in de winkel dus ging ik er vanuit dat eenmaal online besteld je de producten niet in de winkel kon gaan afhalen.
Nu voor mij niet gelaten want voor 11.95 € rij ik met plezier even naar Aalst op en af.
Maar volgens mij geven ze daarmee ook toe dat zowel hun winkel- als hun onlineproducten gewoon uit hetzelfde magazijn komen (wat ik al vermoedde).
Maar ge moet dan toch al een dommekloot zijn om in de winkel een hogere prijs te willen betalen voor hetzelfde product.
Guest

Post by Guest »

Van koopjes gesproken, een Ciclo Navic navigatiecomputer voor 1/3 van de catalogusprijs!
http://www.bike-discount.de/products/small/cnavic.jpg

http://www.bike-discount.de/start.asp?uin=1884497808
Post Reply