Dat we rhodesgoed en merelbos dit jaar niet inmogen is nu niet echt een ramp, via gps, stafkaarten en natuurlijk onzen parcoursbouwer davy die bijna alle stukjes off-road in en rond ingelmunster weet liggen hebben we dit prima kunnen oplossen.
Het off-road percentage zal hoog liggen want alle off-road die in onze tocht past benutten we dan ook.
greetings the voltman
24/06/07 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- the voltman
- Kerstman
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Allez,plakt er maar ne keer een procentje op.(verhouding road/off-road)the voltman wrote: Het off-road percentage zal hoog liggen want alle off-road die in onze tocht past benutten we dan ook.
Nu jullie toch iedere zondag jullie parcours verkennen,moeten jullie dit toch kunnen inschatten.
Enne nie liegen hé.
Wat ik zal de 24ste de waarheid kunnen achterhalen,hé.
Ik heb het uitgeteld (met DVD van NGI).veeteeteetje wrote: Allez,plakt er maar ne keer een procentje op.(verhouding road/off-road)
Enne nie liegen hé.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik zal de 24ste de waarheid kunnen achterhalen,hé.![]()
ik kom aan +/-57% off-road.
In de asfaltstroken zitter er dan nog enkele stukken klimwerk (vb Paanders) wat ze ook in feite de moeite maakt ook al is het geen off-road.
Beste RIKKEN en 't vrouwmensRIKKEN wrote:Vorig jaar met 't vrouwmens een toffe tocht en apres gehad, t was daar een gezellige bende na een afwisselende rit.
Hij staat terug op de agenda, groeten vanuit Moerzeke
Ik herriner me jullie nog hoor
Heel gezellige aprés gehad, maar het was ook prachtig weer hé
Dit jaar proberen we nog beter te doen met de marathon afstand van 75 km
Locatie in Familiepark AVIFLORA dit jaar is ook beter, HEEL gezellig en groot terras, en natuurlijk ons BRIGAND bier
Tot bikes, op zondag 24 juni in Ingelmunster!!
t'Baeske
Volgens mijn bescheiden mening, en bij het nader bekijken van het aantal onverharde stroken moet het off-road gehalte toch zeker nog een stuk hoger liggen dan reeds aangekondigd.
Ga dit toch wel het eens deftig chekken in de loop van de volgende, en laat dan nog iets weten.
Toch nog dit, er werd heel veel uit de streek gehaald, zo niet bijna alles!!!

Ga dit toch wel het eens deftig chekken in de loop van de volgende, en laat dan nog iets weten.
Toch nog dit, er werd heel veel uit de streek gehaald, zo niet bijna alles!!!
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
De grote en den kleine plateau kunnen deze zeker niet
links laten liggen en komen ook af naar hier voor een tocht die zeker "af"
zal zijn op alle vlakken.
Vorig jaar ook met een hele delegatie forumbikers de prachtige streek onveilig gemaakt in het prachtige zomerweerke.'t zal dit jaar niet anders zijn.
Zet de pintjes al maar koel voor den après,want 't wordt er eentje heen en terug met de velo.............

Vorig jaar ook met een hele delegatie forumbikers de prachtige streek onveilig gemaakt in het prachtige zomerweerke.'t zal dit jaar niet anders zijn.
Zet de pintjes al maar koel voor den après,want 't wordt er eentje heen en terug met de velo.............
- MoozeMeiske
- Mountainbiker
- Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart