Voor de gps-rijders , je kan bij Nebraz de track krijgen na de toertocht van 17/06, dit om geen problemen te hebben met onze privéstukken. Je weet maar nooit. Ik zou niet willen dat we op het laatste moment een njet krijgen om door een privéstuk te rijden omdat er voorheen al enkele gepasseerd zijn.nebraz M/29j. wrote:Hier nog eens een hoogteprofiel met de bevoorradingen.
Voor de mensen die naar kluisbergen trekken. Het is wederom een prachtige tocht zoals we dat daar reeds gewoon zijn.
Indien iemand de track wenst mag je mij altijd een PB/mail sturen. (75Km in gdb-formaat).
@jodelaietie:
Wil je de GPS-track van jullie wintertocht. Laat maar iets weten dan.
Veel succes met de verdere organisatie.
Voor de echte die zo'n gps hebben is het natuurlijk interessant de track te hebben voordat je hem rijdt. Stuur naar mij een pb met je émailadres en ik stuur hem door zaterdag 16/06 late namiddag/avond met eventueel nog bijkomende info (je weet maar nooit dat er stroken onberijdbaar worden). Dan is iedereen tevreden en lopen we geen risico met ons parcours.
De track van onze wintertocht zal er nooit komen , aangezien de wintertocht hier in Kluisbergen een gans andere organisatie/club is.