09 en 10/06/07 Gullegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

black knight wrote:ik ga ook van de partij zijn tegen 8.30U maar laat de trein maar razen, ik ga dan wel wat kolen op het vuur gooien op den apres.

blacky
He, blacky. Blijk u nog eens te zien, man. =D> Dien trein mag voor mij ook vertrekken zulle. Vitessebak pakt geen vijfde, turbo zit in de garage... #-o Ik geef die mannen vijf minuten voorsprong... :-D :-) :( #-o
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik heb mij net al tijdens een wegritje van van een klein 90 km compleet in de vernieling gereden (pff die baanjanetten kunnen toch goed doorrijden en met de mtb ertussen - afzien zenne). Ik denk dus dat ik 2 weken ga moeten recuperen ... EN ik verwacht nog een briefje van vadertje staat, ksta op de foto maandag nacht in gent en het zal kantje boortje zijn of ik ga 15 dagen ferm kunnen trainen met de fiets :-?
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

kzal er ook bijzijn in Gullegem, maar dan op zondag. Zal rond 7u30 starten. Hopelijk doet mijn haar geen zeer (zaterdagavond een receptietje af te werken #-o #-o !)
Vorig jaar ook genoten van deze tocht, ondanks een lekke band...De Brigandsbikers komen op zaterdag trouwens ook met een delegatie.

DON'T FORGET : 24 JUNI - SUMMER VTT BRIGANDSBIKERS - 76 km!!! - INGELMUNSTER !!!! :roll: :roll:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

nebraz M/29j. wrote:Oké, ik zal er zijn. Wat het tempo betreft zal ik wel zien hoever ik kan meefietsen met de trein. :wink:
Ik trek mij daar niets van aan. Starten met den trein en eens zwaaien als ze te rap gaan. :wink:

Als de pijltjes juist staan, dan vinden wij den arrivee ook wel :bounce: :bounce: :bounce:
de P
Mountainbiker

Post by de P »

t is lang geleden, moa 'k goan ook nog s uitzetten.
blijkbaar gaok alleene zijn van de choufkes, en me maatje redbulllover ziet ook nog nie zitten...
grtz
P
Oxydo
Mountainbiker

Post by Oxydo »

Zal er ook zijn... waarschijnlijk rond 08.30u
Komt het zeemonster ook? :-)
barscatto
Mountainbiker

Post by barscatto »

toem ... zal ook eens moeten starten met dat treintje zekers.... Maar 't is vroeg hé ... alllez we zien wel!! ;-)
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Kzie dat de meesten de zaterdag gaan rijden? :-?
Wij wss de zondag,kmoet nog winkelen de zaterdag nu dat vrouwke gekwetst in de zetel ligt. :(
Maar om 7u30 starten heb ik toch geen zin in zenne,ksta al de hele week om 5u op en kga eerst stemmen.
See ya
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

baridley wrote:toem ... zal ook eens moeten starten met dat treintje zekers.... Maar 't is vroeg hé ... alllez we zien wel!! ;-)
Vroeg? Als je rechtstreeks van de vrijdagavond activiteit gaat biken, DAT is vroeg!
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

k'denk dat gij graag meerijdt met de meiskes, hé... Ne renault kopen misschien???

Ja Traxer, als ge ne Renault wilt je roept maar hé.
We hebben ze in alle soorten en kleuren...

En vaneigens fiets ik graag mee met de meiskes.
Oe zijde zelf?
Moet me trouwens af en toe goed weren als de dames de forme te pakken hebben....
Post Reply