En die heb 'k dan wel in 't zwart gereden. Afzetters.jocca wrote:Ter info de ronde is 17 euro (als het niet meer is) en 30 km korter en minder goed ...
9 juni regiotour
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
ik rij zaterdag ook in het zwart!!pvandebe wrote:En die heb 'k dan wel in 't zwart gereden. Afzetters.jocca wrote:Ter info de ronde is 17 euro (als het niet meer is) en 30 km korter en minder goed ...
dingo
- lok 36000
- Mountainbiker
Inderdaad, carbon is een zeer goede geleider.captain crash wrote:Zotte Maarten wrote:Pffff, ik rij op rubberen banden, dan kan dat toch geen probleem zijn, héhé, of zorg gewoon dat ge achter enen rijdt die veeeeeeeeel groter dan u is, of enen met een stalen fiets, hmhmpvandebe wrote:maar onweer......dan wil je dus echt niet in open veld zitten....![]()
We zien wel, en we slaan er ons wel door. Na 130km (of minder) zijt ge er vanaf.![]()
't schijnt dat carbon beter den donder en den bliksem aantrekt....
Kweet nie naar welk weerbericht ge kijkt, maar da van mij geeft inderdaad 23 graden, MO met regen en donderdark dingo wrote:'t wordt terug een zalig weerke!!genieten dus!!have fun...
dingo
Nu veel verschil zal het toch niet maken zulle.
De leute en 't afzien zulle toch van de partij zijn.
(en nee kga niet zeggen van welke partij, tis al wel dak bijzitter moet zijn
de verbouwingen lopen vertraging op, wat jammer is. Maar wat niet jammer is is dat ik hierdoor toch kan komen rijden.
Ik start om 7 uur in Erpe-Mere en hoop de 100 te kunnen rijden. Het is een kleine maand geleden dat ik nog gmtbt heb, dus ik hoop dat het nog wat vooruit gaat. Nog mensen die rond dat uur in Erpe-Mere starten? Misschien kan ik dan een eindje in het wiel hangen (niet te lang waarschijnlijk, want ben niet zo'n snelle rijder)
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
mijn camerahelm is juist binnen... Zal dus gefilmd worden... Lachen hé mensen... 
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Gisteren vernomen dat we om 06u30 afspreken aan 't rond punt te Aalter om samen met enkele Herders en Herderes Martine de weg naar Zottegem aan te vangen. 'k Heb der al moed op !
't Zal echter een vree kort nachtje worden
hopelijk kruipt de weinige slaap niet in mijn beentjes morgen
Tot dan !
Grtjs
't Zal echter een vree kort nachtje worden
Tot dan !
Grtjs