17/06/07 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Brozie
Mountainbiker

Post by Brozie »

Ik ben de Xinoff's ook al een beetje warm aan 't maken voor dezen schitterende tocht :bounce:
Vree jammer da onze Kabila d'er nie bij kan zijn :(
Ik hoop da we voor de rest voltallig geraken [-o<
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

ik komme ook af!! :bounce: :bounce: vorig jaar de man met de enorme hamer tegengekomen op zaterdagavond :drunk: :drunk: en zo op zondagmorgen niet uit mijne nest geraakt!! :oops: spijtig want dit is een zéér mooie tocht die niet te onderschatten is (ook in den aprés!! :wink: :drunk: )dit jaar wil ik hem voor geen geld van de wereld missen en we hopen ook met een delegatie steenbakkers aan de start te kunnen verschijnen [-o< ik hoop ook van kluisken nog ne keer tegen te komen op den aprés...enkel en alleen al om hem nog ne keer van da "wijvenbier" te zien drinken!!hopelijk slaat hij dan niet met zijn "sjakosse" [-o< :lol:
so long...dingo 8)
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Vorig jaar ook deze TT gereden, en ik kijk er al naar uit om hem terug te rijden, dit is gewoonweg een prachtorganisatie, je mag mij zeker verwachten samen met een delegatie brigandsbikers.

Greetings the voltman
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

dark dingo wrote:ik komme ook af!! :bounce: :bounce: vorig jaar de man met de enorme hamer tegengekomen op zaterdagavond :drunk: :drunk: en zo op zondagmorgen niet uit mijne nest geraakt!! :oops: spijtig want dit is een zéér mooie tocht die niet te onderschatten is (ook in den aprés!! :wink: :drunk: )dit jaar wil ik hem voor geen geld van de wereld missen en we hopen ook met een delegatie steenbakkers aan de start te kunnen verschijnen [-o< ik hoop ook van kluisken nog ne keer tegen te komen op den aprés...enkel en alleen al om hem nog ne keer van da "wijvenbier" te zien drinken!!hopelijk slaat hij dan niet met zijn "sjakosse" [-o< :lol:
so long...dingo 8)
ik goan mee voor de 70 km....
jacques
Mountainbiker

Post by jacques »

Op dit moment zitten een aantal ON2WHEELERS op de bike.
De 70 km wordt met GPS afgereden.
Binnekort komt er dus extra info omtrent juiste afstand, hoogtemeters ed.
Wait and see !!

Deze morgen met de auto enige km's bepijld in de regio Patersberg.
De produkten van BODYSOL zijn toegekomen.
Meer dan 100 heuse douche gels ( 250ml).
Voor in den tombola en niet zoals vroeger voor de eerste 100 starters.
Ook DYNATONIC is er terug bij, je weet wel de magnesium voedings supplementen.
Voor elke deelnemer een pakketje, in een nieuw kleedje en met de mogelijkheid nadien nog meer stalen te bekomen.
QUOLEUM ( broekvet en warming up) kan pas de zaterdag of zondag afgehaald worden.
Dit wordt dus moeilijk in volle organisatie een paar uren te verliezen om naar Berlare te rijden.
Misschien is er een forum lezer die de stalen kan afhalen. ( als dit niet te veel gevraagd is)
Montenbaaik
Mountainbiker

Post by Montenbaaik »

hoeveel ist voor de 70KM?
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Montenbaaik wrote:hoeveel ist voor de 70KM?
Vandaag de volledige tocht gereden met 4 on2wheelers en 1 forumlid Nebraz alias een van de rijdende encyclopedies in het peloton,waarvoor dank.

Een eerste blik op de meterkes leert ons dat de grootste afstand net geen 75km is en rond de 1250hm bevat.
Ruwe schatting levert voor de 50 (53km) rond de 1100hm op.
Details volgen nog, wanneer we de filekes hebben.
De hm zijn zoals verwacht ietswat minder dan vorig jaar doordat bvb in Einsdale een veel grotere lus gemaakt wordt (2km extra) wat niet zoveel hm met zich meebrengt en waarvoor een stuk Ronse gesneuveld is.
Dit tot groot jolijt van iedere dikbander en daarvoor doen we het toch.
De tocht ging precies vlotter dan vorig jaar , misschien door het inlassen van 2 vlakkere lussen op de 75km, die zorgen voor een aangename verfrissing. Voor diegene die niet genoeg hebben aan 3 bevoorradingen , er is een heel vriendelijk boerinneke in Russignies die Nederlands spreekt en de dorstigen laaft (nietwaar Nebraz).
Indien je twijfelt tussen de 53km (exacte afstand moet nog bevestigd worden) en de 75km kan je een lus van de 75 km meenemen net na Einsdale zo'n 7km lang waarvan 6km offroad en niet klimmend en met extra bevoorrading vooraleer je terug op het parcours van de 53km komt.
Een heel aangenaam stuk als het mij vraagt en dan kom je uit op zo'n 60km.
Nogmaals dank aan Nebraz, die hier en daar met ons tussen prikkeldraad gekropen heeft , door het nog te lange gras gereden , tussen de koeien en hun vlaas geslalomd ,gesprint tegen nog loslopende honden,doodgegaan van den dust.

p.s. dat broekvet van Qoleum waarover Jacques het heeft is in orde , ik mag bij de dochter op bezoek gaan deze week.
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Hier nog eens een hoogteprofiel met de bevoorradingen.

Image

Voor de mensen die naar kluisbergen trekken. Het is wederom een prachtige tocht zoals we dat daar reeds gewoon zijn.
Indien iemand de track wenst mag je mij altijd een PB/mail sturen. (75Km in gdb-formaat).

@jodelaietie: Geen dank, ik heb genoten van de eerste tot de laatste km en ben heel wat nieuwtjes over jullie streek te weten gekomen.
Wil je de GPS-track van jullie wintertocht. Laat maar iets weten dan. :P
Veel succes met de verdere organisatie.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ik kom zeker af, maar ik zou wel graag de track hebben om die in te laden in de gps voor ik hem rij...
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Aan degenen die nog twijfelen schuif deze twijfels opzij, deze tocht is echt af, vriendelijke mensen, een prachtparcours met de nodige hoogtemeters, de bevoorradingen een waar buffet, en een normale inschrijvingsprijs.

Dus niet twijfelen maar afkomen dit is een toporganisatie, je ziet zo dat deze mensen hier heel veel werk in stoppen.

greetings the voltman
Post Reply