9 juni regiotour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Mister T. wrote:p.s. als we de KMI mogen geloven, wordt het weer fietsen met de Kway aan... :evil:
Voorspellingen op woensdag voor zaterdag moet je niet geloven :-) Vanaf vrijdag zijn de voorspellingen betrouwbaarder en dan nog :-)
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

TJ! wrote:Volgens mij is die oranje RVV route wel zwaarder dan de 100 van de Regiotoer.
...'k heb mij enkele weken geleden ook eens zwaar mispakt aan dat parkoerke... Dacht zo van, ha... das de kortste van de 3... zal wel simpel zijn... rap eens afhaspelen. ...niet dus. Eerste 15km is vlak, en daarna op korte tijd 10 rvv-hellingen, en niet van de minste...
Wie eens een klimtrainingske wilt doen: een aanrader ;-)
Als je hellingen wil doen moet je voor de 130 kiezen in dat stuk van 30 km zitten de hellingen. Toch is het te doen ook voor al iets oudere gasten. Sterf wel op de laatste 20 kilometers. :-?
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Herder Ronny wrote:
Mister T. wrote:p.s. als we de KMI mogen geloven, wordt het weer fietsen met de Kway aan... :evil:
Voorspellingen op woensdag voor zaterdag moet je niet geloven :-) Vanaf vrijdag zijn de voorspellingen betrouwbaarder en dan nog :-)
inderdaad, volg het weer ook al heel de week in de krant... 't begon bij 10% kans op neerslag voor zaterdag, gisteren was 't er al 20% en vandaag zie ik hier net... 80% kans op neerslag :lol: wachten tot overmorgen of beter nog zaterdag zelf :wink:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Mister T. wrote:Heb de 8 pagina's van deze topic doornomen, maar ik denk niet dat de vraag al gesteld geweest is:

iemand een idee over de hoogtemeters op de 70, 100 en 130 km?

p.s. als we de KMI mogen geloven, wordt het weer fietsen met de Kway aan... :evil:
volgens mijne teller tussen de 800 en de 900 voor de 100 km ( de vorige jaren toch ). de 130 is tussen de 1200 en de 1300 hm.
van de 70 km geen gegevens.

Massini 8)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Meteoklima ZA 09/06/07

Max. temperatuur (°C) 24.8 Hoog
Min. temperatuur (°C) 15.2 Hoog
Neerslaghoev. (mm) 1.2 Licht
ev. aard of oorzaak

Neerslagkans (%) 62 Tamelijk groot
Gem. % rel. vocht. 78 Normaal
Bewolkingsgraad (%) 67 Opklaringen
Zonneschijnduur 5 u 21 min
Straling (J/cm²) 1626 (globale) Normaal
Windrichting WNW
Windkracht (km/u) 12 Matige wind
Luchtdruk (hPa) 1015.1 Normaal
Min. temp. (°C) 11.7 aan de grond
Ev. waarschuwing
Variabiliteitsindex 33.3 Onbetrouwbaar

zal dus wel nog een paar keer veranderen... :wink:
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

Post by Schoupabiker »

Mister T. wrote:Heb de 8 pagina's van deze topic doornomen, maar ik denk niet dat de vraag al gesteld geweest is:

iemand een idee over de hoogtemeters op de 70, 100 en 130 km?

p.s. als we de KMI mogen geloven, wordt het weer fietsen met de Kway aan... :evil:

De vraag van de hm's was er wel reeds ... gelukkig kunnen we op Massini bouwen ... =D>
Ik denk wel dat deze vooral net voor Ninove zullen zitten.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Schoupabiker wrote:Ik denk wel dat deze vooral net voor Ninove zullen zitten.
Yep. De meeste kuitenbijters komen we tegen in de buurt van Geraardsbergen. De rest van de regio (St-Lievens-Houtem, Erpe-Mere, Denderhoutem, Zottegem...) is eerder glooiend en goedlopend (zeker zoals de paadjes er nu bijliggen). Op dat gebied valt de 100 km dus zeker mee.
De bijkomende lus voor de 130 km kan anders ook wel tellen (streek tussen Zottegem en Brakel he :wink: ).

Iedereen die aanzet: alvast veel plezier en vooral een veilige tocht toegewenst! 8)
! roeltje !
Mountainbiker

Post by ! roeltje ! »

is nen toffen tocht aan de reactie's te zien. kan NIET kome, ik heb exaam :evil: :( :-?
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

1) Het blijft altijd meestal op en af gaan, al is het niet echt bergop

2) Van alle putten en gaten en hobbels word je ook wel moe
Sunreezer
Mountainbiker

Post by Sunreezer »

pvandebe wrote:1) Het blijft altijd meestal op en af gaan, al is het niet echt bergop

2) Van alle putten en gaten en hobbels word je ook wel moe
Die putten en hobbels zijn nog het vermoeiendste vind ik :wink:
Post Reply