03/06/2007 BIRON

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

vandaag ook geweest naar Biron
net zoals vorig jaar was het parcours wel tof en zelfs beter in het bos van Grandhan en Petit Han waar ze de blubberstroken eruit hebben gehaald.
het was wel vrijwel bijna hetzelfde parcours van vorig jaar met enkele aanpassingen.
de bevoorradingen waren inderdaad super, parcours tof en geen enkele keer misreden door de goede uitpijling ( pijlen aan de kant en de kalklijnen op de grond waar ge niet naast kon kijken).
Volgend jaar komen we zeker terug

Massini 8)
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Heeft er iemand den volledige uitslag al??
Iedereen was nog ni binnen als ik naar huis vertrok, stond voorlopig de 4de op de 61km.
Ik heb mijn email achtergelaten en ze gingen het mij doorsturen, maar nog niets gekregen!
jmeurs
Mountainbiker

Post by jmeurs »

Ik heb genoten van de rit. Niet voor de chrono gekozen omdat ik wilde opfietsen met "onze gasten". Vanaf rav2 toch maar de speed test gedaan en toch nog enkele chrono rijders kunnen oppikken en d'r over gegaan...
De poten deden op het einde toch nog pijn...
Bevoorrading en organisatie wederom fantastisch... De leukste opmerking kreeg ik bij rav4 toen een 3tal rustig stonden te genieten en ik hopsa een beker erin keilde en een stuk appel graaide en zei riepen: Allez, die had zeker een stop and go... thanks! =D>
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Da is wel, die sfeer en gemoedelijke ontvangst...zalig gewoon.
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Kheb een mailken gestuurd naar de Jose van de organisatie voor den uitslag van de chrono!
Ben in blijde verwacht dus hé :lol: :lol:
jmeurs
Mountainbiker

Post by jmeurs »

en... al iets ontvangen? 8)
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

jmeurs wrote:en... al iets ontvangen? 8)
Ik heb ook voor het eerst in mijn leven eens de chrono gereden. Aan de start nog Filip FSR en zijn vriendin tegengekomen.
Bijgevolg heb ik zelf geen foto's kunnen maken maar mijne maat Phily heeft mijn taak met glans overgenomen :wink:
Ze zijn hier te bekijken: http://biking2006.fotopic.net/c1297165.html
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

jmeurs wrote:en... al iets ontvangen? 8)
Yep heb de uitslag ontvangen in een pdf bestandje, maar hoe moet ik da hier op plaatsen?
Post Reply