Graag had ik wat advies/ervaringen over enkele fietsen.Momenteel rijd ik met een scott tampico en ben zeer tevreden over de zithouding (ik sukkel met de rug maar heb bijna nooit last tijdens het fietsen)Mijn budget ligt rond 2000 euro
-cube reaction xt louise (10,34kg volgens site??,prijs/kwaliteit!!)
-scott scale 35
-Specialized epic fsr:achtervering betrouwbaar/meerwaarde in deze prijsklasse??
-stumpjumper expert
-trek 8500
alvast bedankt voor de reacties
wie helpt mij kiezen?
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Ik vind de Scott en de Speci's de mooiste van het rijtje.
Denk wel dat de Epic zich bewezen heeft dus hier hoef je je geen zorgen om te maken.
Als je voor een fully wil gaan is dit idd. een leuke optie.
De Trek en de Cube vind ik zelf iets minder, maar da's persoonlijk...zijn zeker geen slechte fietsen.
Denk wel dat de Epic zich bewezen heeft dus hier hoef je je geen zorgen om te maken.
Als je voor een fully wil gaan is dit idd. een leuke optie.
De Trek en de Cube vind ik zelf iets minder, maar da's persoonlijk...zijn zeker geen slechte fietsen.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
Als je wat met de rug sukkelt en je hebt zo'n mooi bedragje om uit te geven zou ik zeker voor een fully gaan!
eerlijk gezegt het regent den dag van vandaag epic's , stumpie's , cubekes, als ik mocht kiezen zou ik scot of trek gaan , maar msk een fully van dit merk zoals fuel's van trek vind ik ook niet mis
ps: iemand met epic's , stumpie's of cubekes , dit is geen aanval , ze hebben wel een reden dat ze populair zijn
grtzz
ps: iemand met epic's , stumpie's of cubekes , dit is geen aanval , ze hebben wel een reden dat ze populair zijn
grtzz
Last edited by mtb_jonas on Tue 05 Jun 2007 22:23, edited 1 time in total.