+-8u30(ten laatste)nebraz M/29j. wrote:Wanneer start die supersonische trein?
09 en 10/06/07 Gullegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
- SuPaH FLY
- Mountainbiker
Ik zal ook meerijden met het treintje allez ttz vertrekken met het treintje en dan zien we wel waar we eindigen
.
Verder nog een nieuwtje rond DEN KALENDER ...
Via deze link:http://www.google.com/calendar/embed?sr ... 0gmail.com kan je die raadplegen.
We zullen ons best doen om de meest memorabele TT's er in op te nemen.
Verder nog een nieuwtje rond DEN KALENDER ...
Via deze link:http://www.google.com/calendar/embed?sr ... 0gmail.com kan je die raadplegen.
We zullen ons best doen om de meest memorabele TT's er in op te nemen.
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
kzal ook eens achter die blauw pillekes gaan denk ik zenne voor zaterdag
, want als de fast weer aanzet van in het begin moet ik weer lossen na 1 km of zo ...
Ooooooffff we kunnen zijn fiets natuurlijk saboteren zaterdag, moesten we nu zijn banden eens om 0,5 kg zetten, dan moet hij al wat harder duwen, en zijn derrie vooraan ontregelen zodat hij enkel maar op het kleinste blad kan rijden ... dan trapt hij zich zot en bolt die nog niet vooruit ...
Niemand die dit ziet zitten
ik ga mij er niet echt aan wagen

Ooooooffff we kunnen zijn fiets natuurlijk saboteren zaterdag, moesten we nu zijn banden eens om 0,5 kg zetten, dan moet hij al wat harder duwen, en zijn derrie vooraan ontregelen zodat hij enkel maar op het kleinste blad kan rijden ... dan trapt hij zich zot en bolt die nog niet vooruit ...
Niemand die dit ziet zitten
ik ga mij er niet echt aan wagen
deal :)veeteeteetje wrote:Uncle Sam :uncle sam wrote:De weersvooruitzichten beloven een stoffige en harde ondergrond, kortom om er een lap op te geven :p
Als ge der wilt ne lap op geven,start maar ne keer mee met de forumtrein.
Heb gezien dat onze sleutel (De Fast) ook afkomt om de motor van de trein te doen starten,dus............ge zult dan ne keer weten wat dat is :"er ne lap op geven".
Ik zal al blij zijn als ik het achterwiel van die mannen zie.
Voor mij telt zaterdag maar 1 ding : zo rap mogelijk "rien,rien en nog ne keer rien" om zo rap (en vooral zo lang)mogelijk in dienen apres te zitten.![]()
- fast & furious
- Kerstman
- Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006
Post by fast & furious »
ge zoe gie geernejocca wrote:kzal ook eens achter die blauw pillekes gaan denk ik zenne voor zaterdag![]()
![]()
, want als de fast weer aanzet van in het begin moet ik weer lossen na 1 km of zo ...
![]()
Niemand die dit ziet zitten![]()
ik ga mij er niet echt aan wagen![]()
![]()
jén oap jun muile èèn zekers
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
rien rien
awel, we goan ne ki rien...
mo zaeterdoage nie
moetn tons erzettn van een trouwfeiste
ik rien mee met de meiskes
doe giedre moa
awel, we goan ne ki rien...
mo zaeterdoage nie
moetn tons erzettn van een trouwfeiste
ik rien mee met de meiskes
doe giedre moa
- black knight
- Kerstman
- Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2
Post by black knight »
ik ga ook van de partij zijn tegen 8.30U maar laat de trein maar razen, ik ga dan wel wat kolen op het vuur gooien op den apres.
blacky
blacky