http://www.routeyou.com/group/view/217.nlRockrider10 wrote:Hoe kan je het parcours in detail bekijken? Ik doe de 70 km en start in Denderhoutem.
9 juni regiotour
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Ben alvast nie van plan kop te trekken hoor. Alles hangt af van wie van de mannen van de Willem Tell nog meegaat. Met Kurt kan ik mee, als Bart mee is gaat het te snel ...barty wrote:Hey Lady,Knurrebikers lady wrote:Nog vrouwelijke bikers (Katrien 20 - Herderes Martine) voor de 100 km? Of doen jullie de 122 km?
Grtjs
zoals je weet mag je altijd in mijn wiel kruipen ook hé.
Wij vertrekken uit Zottegem (redelijk vroeg denk ik)
Doei en tis aan uwen toer om te trakteren hé
PS 1: Zal wel iemand vinden om bij in het wiel te kruipen zeker.
PS 2: Normaal gezien zou het aan mij geweest zijn om te tracteren ... Maar remember, gij moet eigenlijk nog tracteren voor uwen birthday hé
We'll see !
@MoozeMeiske: misschien tot binnenkort es.
Grtjs en misschien tot zaterdag
Offroad is altijd veel zwaarder zunne.....vommie wrote:Gisteren als training eens de oranje route van de "ronde van vlannderen-route" gereden (75 km met bijna alle heuvelkes erin) en jawadde, na 75 km toch redelijk erdoor. Dus hopelijk is de 100 iets minder lastig of het zal terug al strompelend arriveren worden in Zottegem ....
En strompelend arriveren is niet aan te raden
- TJ!
- Mountainbiker
Volgens mij is die oranje RVV route wel zwaarder dan de 100 van de Regiotoer.pvandebe wrote:Offroad is altijd veel zwaarder zunne.....vommie wrote:Gisteren als training eens de oranje route van de "ronde van vlannderen-route" gereden (75 km met bijna alle heuvelkes erin) en jawadde, na 75 km toch redelijk erdoor. Dus hopelijk is de 100 iets minder lastig of het zal terug al strompelend arriveren worden in Zottegem ....
En strompelend arriveren is niet aan te radenJe zou dan nog terug moeten om je fiets te zoeken
...'k heb mij enkele weken geleden ook eens zwaar mispakt aan dat parkoerke... Dacht zo van, ha... das de kortste van de 3... zal wel simpel zijn... rap eens afhaspelen. ...niet dus. Eerste 15km is vlak, en daarna op korte tijd 10 rvv-hellingen, en niet van de minste...
Wie eens een klimtrainingske wilt doen: een aanrader