9 juni regiotour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
PeterMTB
Mountainbiker

Post by PeterMTB »

dat zeker wel beter opgemeten zijn dan de PVP- classic, die zaten er 30 km of meer naast bij hun afstanden.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

PeterMTB wrote:dat zeker wel beter opgemeten zijn dan de PVP- classic, die zaten er 30 km of meer naast bij hun afstanden.
'k was gewoon verkeerd gereden en kwam kilometers later op dezelfde plaats uit :drunk: Om maar te zwijgen over die keer dat 'k veel te enthousiast was, een goei démarage had geplaatst en kilometers verder pas doorhad dat 'k dus echt wel héél mis zat #-o
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

Voorlopig al 4 Herders aan de start in Sint-Lievens-Houtem, dan valt het zwaarste stuk ongeveer halfweg.
Normaal gezien 2 voor de 130 (o.a. ikke), en 2 voor de 100km.
Musti
Mountainbiker

Post by Musti »

oh, wat zou ik deze graag rijden en zoals vorig jaar op de 130 sterven en toch doorgaan. En dan tegen de mtb.be-ers spreken, want vorig jaar zag ik jullie zitten in Zottegem, maar had ik het lef en de fut niet meer om een gesprekje aan te knopen.
Maar jammer jammer, de verbouwingen gooien roet in het eten en er zal dit weekend waarschijnlijk nog hard gewerkt moeten worden... dus geen regiotoer voor mij waarschijnlijk. Dat zal pijn doen zaterdag
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

mtb arno wrote:zijn er nog mensen die vanuit geraardsbergen vertrekken voor de 130?
dat zal denk ik de moeielijkste toer zijn, want dan krijg je de heuvels helemaal op het einde voorgeschoteld.
Wanneer zet je aan in Geraardsbergen? Ik start in Zottegem, dus na ongeveer 1,5u passeer ik in Geraardsbergen.

2 jaar geleden ben ik ook gestart in Zottegem en dan was de lus omgekeerd, ik had dus de heuvelzone volledig op het einde. Moet zeggen dat ik dat goed verteerd heb. Vond het niet zo heel zwaar ondanks dat we de eerste 2u serieus doorgepeerd hadden.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Hallo gastjes,
we komen met de snelsten der Anglo Boys (hmhm) ook afgezakt naar de Regiotour, degene die niet meekomen hebben weer allerlei uitvluchten om niet aan de start te veschijnen (den enen zijn vrouw moet bevallen, den anderen moet werken,...).
Voor mezelf is het den eerste keer,zal waarschijnlijk 130 km worden(hoop ik) de andere Anglo Boys die meerijden (zeker Steven en Dirk) mogen de eerste 10 km in mijn wiel zitten dan is het aan mijn beurt.
Waarschijnlijk starten we ook in Zottegem, voor dag en dauw.
Zet alvast maar nen goeien klaar aan de finish want ik vrees nu al dat ik groten dorst zal hebben nadien.
Vanavond nog beetje overtollige calorietjes gaan afwerken in de spinning (alle beetjes helpen hé in mijn geval)

Tot dan
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Knurrebikers lady wrote:Nog vrouwelijke bikers (Katrien 20 - Herderes Martine) voor de 100 km? Of doen jullie de 122 km?

Grtjs
Hey Lady,
zoals je weet mag je altijd in mijn wiel kruipen ook hé.
Wij vertrekken uit Zottegem (redelijk vroeg denk ik)
Doei en tis aan uwen toer om te trakteren hé :wink:
Rockrider10
Mountainbiker

Post by Rockrider10 »

Hoe kan je het parcours in detail bekijken? Ik doe de 70 km en start in Denderhoutem.
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

HM's

Post by Schoupabiker »

Ik ga er mij ook aan wagen en vermoedelijk dan voor de 100 km (het is de eerste deelname ...). Ik kan makkelijkst in Ninove vertrekken maar de muur en Bosberg naar het einde toe #-o ...
Kan je onderweg nog de beslissing nemen om toch de 130 te doen - als het droog blijft uiteraard en het niet te warm wordt?
Zijn er ergens hm's bekend van de 100 en 130 km?

Tot zaterdag!
MoozeMeiske
Mountainbiker
Location: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Post by MoozeMeiske »

katrien20 wrote:
Knurrebikers lady wrote:Nog vrouwelijke bikers (Katrien 20 - Herderes Martine) voor de 100 km? Of doen jullie de 122 km?

Grtjs
Snifsnif...ik kan helaas niet aanwezig zijn! :(
Vorig jaar wegens de grote hitte hadden we gekozen voor de 100km. Dit jaar was het de bedoeling om de 130 aan te doen, maar ik heb gekozen om aanwezig te zijn op het huwelijk van mijn schoonbroer en-zusje. :lol:
Tja, prioriteiten stellen he! :lol: :drunk:
Het is een supertoffe rit!!! Geniet er allen van!
tjaah ... deze vrouwelijke biker kan er ook niet zijn... had er nochtans graag bij geweest maar ook mijn familie'plicht' roept!
amuseer jullie gastjes!
Post Reply