Mooie tocht, prima organisatie. Bravo aan de parkoerbouwers, vorige week was er een tocht in dezelfde streek en toch stonden er nieuwe tracks op het menu
58km & 350 hoogtemeters
Enige minpunt waren de talrijke , onbeschofte racekonijnen vandaag ...
Testelt 03/06/07
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Foto's Testelt
Hallo,
In Testelt bij het oversteken van de spoorweg stond iemand foto's te nemen.
Helaas ben ik daar tijdens de beklimming in aanraking gekomen met moeder aarde.
Ik denk wel dat dit op de gevoelige plaat zal staan.
Weet er iemand waar ik deze foto's kan terugvinden?
Helaas ben ik daar tijdens de beklimming in aanraking gekomen met moeder aarde.
- chris
- Mountainbiker
Re: Foto's Testelt
Het Nieuwsblad? sportpagina'sLex wrote:Hallo,
Helaas ben ik daar tijdens de beklimming in aanraking gekomen met moeder aarde.![]()
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
verslagje van x-treme bikersdankers wrote:Twas vandaag weer tof in testelt! Er mochte wel wa meer bergskes in zitte!!
Was met de fiets naar daar gerede met xescobiker & Xes!
in totaal 82km, gem 24.6!!
grtz..
prachtige weer voor te mtb en we waren met 6 man
met bike naar testelt en daar 60 km en dan terug
rustig vertrokken maar met tommeke en flying horse op kop weet je dat nooit.
het lag er zeer droog bij
had vandaag mijn nieuwe banden geplaatst voor eens te testen voor de hagelandse crono.
Goede bepijling , goede bevoorading
dan kwam er de gevreesde bosberg daar heb ik me en beetje moeten inhouden, want ik wist dat er op het einde nog een lastig stukje was.
daar moest ik wel lossen wegens krampen ( te weinig gedronken )
en een lekkere pannekoek op het einde
totaal km 90 met een gem van 24,8
dankers das wel niet veel verschil met ons ??? dus volgende keer mee
ps : flying horse heb nog 30 km gaan bij trainen in de namiddag !!
Was gisteren inderdaad een lekker tochtje. Het weer zat uiteraard mee, maar men had er ook flink zijn best voor gedaan om een mooie selektie te maken van wat de streek allemaal biedt. Keuze ging naar de 60 km want we waren van thuis vertrokken met zijn drie-en, mijn maten waren ook gister echter weer iets te rap, en was pas van zaterdagmiddag thuis van de US dus zal het maar op jetlag steken
Na het vlotte begin in Herselt en co., veel draaien en keren en wat technische stukjes, dan richting Aarschot en al wat puffen rondom de Bosberg, echter het venijn zattem in de staart in de laatste kilometers ja man wat was dat...en mijn beentjes helemaal SJOKO als ik aankwam...moest dan nog terug naar Aarschot city en vlot ging dat toch niet meer...
Eindstand 88km, 24.7avs..
Does not play well with others 
Na het vlotte begin in Herselt en co., veel draaien en keren en wat technische stukjes, dan richting Aarschot en al wat puffen rondom de Bosberg, echter het venijn zattem in de staart in de laatste kilometers ja man wat was dat...en mijn beentjes helemaal SJOKO als ik aankwam...moest dan nog terug naar Aarschot city en vlot ging dat toch niet meer...
Eindstand 88km, 24.7avs..
- Jan B.
- Mountainbiker
Dit jaar mijn tweede deelname.
Lees mijn tochtverslag hier: http://www.janbailleul.be/mtb/ (klik onderaan op de link voor het verslag, in logboekbericht van deze tocht).
Voor de volgende weken komen deze marathons eraan: Hagelandse Chrono, Zomergem, Kluisbergen, Ronse, Lommel. (Tussen nu en de 1ste van volgende maand.)
Lees mijn tochtverslag hier: http://www.janbailleul.be/mtb/ (klik onderaan op de link voor het verslag, in logboekbericht van deze tocht).
Voor de volgende weken komen deze marathons eraan: Hagelandse Chrono, Zomergem, Kluisbergen, Ronse, Lommel. (Tussen nu en de 1ste van volgende maand.)