2 juni 2007 zat. vtt lotenhulle (aalter)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Was ook van de partij!
Na een opwarmertje over de weg van een kleine 20 km,hier aangezet rond 9 u 30'.
Durf het haast niet te schrijven,maar na alle lovende kritieken nu en op voorhand,had ik hier toch net iets meer van verwacht!
Ik had gedacht van de ene privé-strook in de andere te rijden,maar ze waren met toch redelijk wat road aan elkaar gekoppeld!
Ik schat dat er toch 40 % road in zat?
Heb wel gehoord dat er vrijdagavond laat een groot stuk bos uitgevallen is door een tegendraadse boswachter van dienst! :evil:
Jammer voor de organisatie en zeer vervelend zo laat, maar niets aan te doen zeker?
Als kermis tt voor jan met de pet van het dorp vond ik deze goed geslaagd,maar als doorgewinterde biker
verwachten we toch net iets meer,misschien iets teveel verwend geweest de laatste weken
op enkele meer technische en heuvelende parcours???
Wel zou ik deze graag in de winter rijden wanneer het er veel zwaarder en technischer bijligt!
Die gele pijltjes zijn niet echt mijn ding,een rood randje op de punt met tape zou hier wel wonderen doen?!
Goede bevooradingen(eerste iets te vroeg en niet voor kleine mensen geschikt) en een gezellige sfeer,maakten voor mij wel veel goed hier.
Afspuit zag er ook goed uit,maar wegens bijna niets vuil,niet gebruikt!
Algemeen gezien krijgt deze tt voor mij ,objectief gezien als neutrale biker, een 7.5/10,wat zeker niet slecht is!
Boterham,chocomelk en yougourt hebben gesmaakt,de melk kon niet mee terug naar huis,maar is weggeschonken!
Kleine 50 km aan 25 avs en nog een goeie 30 erbij in ideaal fietsweer maakten er een mooie bike-voormiddag van!
Bedankt Lotenhulle,doe zo verder,en misschien tot in een winter-editie??.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Hey,
ben gisterochtend vroeg van start gegaan om snel terug thuis te zijn want we moesten nog naar een communiefeestje. Dus de boodschap van vrouwlief was duidelijk..gas geven van den eerste kilometer.
Om 7u 45 fietske uit camionnetje gehaald, even goeiedag gezegd tegen Veeteeteetje, Kleine en Grote Plateau en ik vergeet er nog wel een paar zeker en dan alleen begonnen aan de 48 km (die er uiteindelijk bijna 52 werden omdat ik de gemeente Hansbeeke nog eens wou verkennen). Onderweg beetje gevloekt op mijne fantastische vélomaker omdat mijn versnellingsapparaat weeral haperde langs alle kanten maar anders niks dan lof voor deze tocht. Mooie afwisseling tussen weg en off-road, prima bevoorradingen en toch mooie streek ondanks dat het vlak is.
Dankzij het gezwinde tempo geëindigd met 24,3 gem. en natuurlijk op tijd thuis(zo is iedereen weer content hé)
Helaas kon ik niet blijven voor een biertje achteraf, maar ik zal dat wel goed maken op één van de volgende tochten,beloofd.
Mooie organisatie en tot volgende jaar
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Mijn eerste posting op dit forum. Ik ben geen racer (meer) maar een "mountainbiketoerist" en ik heb genoten van de prachtige natuur. Bossen, velden, parken en vijvers... Rustig was het niet want 7 keer reed er een trein in de buurt of hobbelden we langs de autostrade.
=D> Nog een welgemeende bravo voor de organisatoren. Ik hoorde iets van 900 deelnemers ?? Dat kan dus tellen. Het was mijn 1ste keer hier in Lotenhulle en het zal niet de laatste zijn. :-D
Wel heb ik een spaak kapot van die put langsheen de autostrade :evil: (spaken stonden wat slappekes #-o ).
Tot volgend jaar !
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zoals vooraf gemeld een prachtig toerke weer in Lotenhulle.
Spijtig van die bospassage die ze dit jaar niet meer mochten gebruiken.
Gisteren ontdekt welkéén dat nu was en dat was toch een mooie en lange passage.Desalniettemin blijft dit een mooie tocht.Alles was top,en ook de apres buiten was heerlijk.

Volgend jaar waarschijnlijk terug.(Hangt van de kalender af)
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Voor de eerste keer naar lotenhulle afgezakt en zeker geen spijt van gehad.
Prachtige organisatie niets op aan te merken een parcourke zoals ik het graag heb veel off road en veel draaien en keren :P
Samen gestart met bruno en ook geeindigd met bruno zoals we zeggen samen uit samen thuis :wink:
Na het biken nog ne leuke apres gehad met cloclo
Proficiat aan de organisatie en zeker tot volgend jaar =D> =D> =D>

kommil foo
wawa
Mountainbiker

Post by wawa »

Aan alle deelnemers: 856 keer bedankt voor jullie komst!!
Wij zijn uiteraard heel tevreden met zo'n opkomst.
De kritieken op het forum zijn overwegend positief en voor de organisators(s) is dit uiteraard heel stimulerend; We proberen volgend jaar nog beter te doen.
Jammerlijk hebben we vrijdagavond om halfacht nog de mededeling gekregen dat we nietdoor een privébos mochten! De jagers stelden hun veto en hadden al op woensdag de pijlen wegggenomen; we zijn ermee gaan praten maar ze hebben ons tot vrijdagavond aan het lijntje gehouden!! We wilden geen risico nemen dat ze zaterdag op alles zouden wegnemen en hebben dan het mooie bos ( 1,3 km ) moeten vervangen door weggedeelte. Sorry!! Het is zeker niet leuk om nog zo laat te moeten wijzigen... Ik denk dat we er alles uitgehaald hebben.
Wat betreft de Leffe: onze kantinier had idd niet zoveel volk verwacht...
Wat betreft de Campina-pakketjes: op de affiche en op internet stond dat we er 500 weggaven: het waren er uiteindelijk 650... Niet klagen dus hé!
De tip om een rood bolletje op de pijlen te plaatsen is in dank aangenomen en zullen we uitvoeren.
Als er nog meer tips zijn: welkom!!
Ons VIP-arrangement was ook geslaagd: niet minder dan 29 deelnmers hebben eerst ontbeten en dan de tocht gereden; dit voor slecht 5 euro.
Volgend jaar doen we dit zeker weer!!
Bedankt ook aan onze tal-rijke sponsors: Campina, GB Aalter, AD Delhaize, Performance, Publidema, Van Severen, Amedejo, Wim Maenhaut, Wim Motors, Autocenter Luc, Buurtslagers, slagerij Leander, bouw Cortier-Vandenbussche, fietsen Hautekeete, Hubo Botha,... Sorry al ik er eentje vergeet ( ben nogal moe ).
Dank aan alle medewerkers die zich vele uren hebben ingezet om er een mooie organisatie van te maken.
Maar vooral dank aan de 856 deelnemers!

Tot volgend jaar: waarschijnlijk al op 17 mei !! ( weekend na Pinksteren )
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

wawa wrote:Aan alle deelnemers: 856 keer bedankt voor jullie komst!!
De kritieken op het forum zijn overwegend positief en voor de organisators(s) is dit uiteraard heel stimulerend; We proberen volgend jaar nog beter te doen.
Jammerlijk hebben we vrijdagavond om halfacht nog de mededeling gekregen dat we nietdoor een privébos mochten! De jagers stelden hun veto en hadden al op woensdag de pijlen wegggenomen; we zijn ermee gaan praten maar ze hebben ons tot vrijdagavond aan het lijntje gehouden!! We wilden geen risico nemen dat ze zaterdag op alles zouden wegnemen en hebben dan het mooie bos ( 1,3 km ) moeten vervangen door weggedeelte. Sorry!! Het is zeker niet leuk om nog zo laat te moeten wijzigen... Ik denk dat we er alles uitgehaald hebben.
Wat betreft de Campina-pakketjes: op de affiche en op internet stond dat we er 500 weggaven: het waren er uiteindelijk 650... Niet klagen dus hé!
De tip om een rood bolletje op de pijlen te plaatsen is in dank aangenomen en zullen we uitvoeren.
Ons VIP-arrangement was ook geslaagd: niet minder dan 29 deelnmers hebben eerst ontbeten en dan de tocht gereden; dit voor slecht 5 euro.
Bedankt ook aan onze tal-rijke sponsors: Campina, GB Aalter, AD Delhaize, Performance, Publidema, Van Severen, Amedejo, Wim Maenhaut, Wim Motors, Autocenter Luc, Buurtslagers, slagerij Leander, bouw Cortier-Vandenbussche, fietsen Hautekeete, Hubo Botha,... Sorry al ik er eentje vergeet ( ben nogal moe ).
Dank aan alle medewerkers die zich vele uren hebben ingezet om er een mooie organisatie van te maken.

=D> =D> =D> wawa !!!

Heerlijk ritje. Ondanks de technische problemen (opgelost door CP - met dank)- een leuk tochtje gereden. Alles prima in orde. Volgend jaar op naar de 1000! :wink:

Sfeerbeelden op www.deforumbikers.com

@ GP: de schuld niet op VTT'tje steken he [-X [-X
smetje 5
Mountainbiker

Post by smetje 5 »

Traxer wrote:
wawa wrote:Aan alle deelnemers: 856 keer bedankt voor jullie komst!!

=D> =D> =D> wawa !!!

Heerlijk ritje. Ondanks de technische problemen (opgelost door CP - met dank)- een leuk tochtje gereden. Alles prima in orde. Volgend jaar op naar de 1000! :wink:

sjiek filmke!!!!!!!!!!!!!!
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Traxer wrote:

@ GP: de schuld niet op VTT'tje steken he [-X [-X
@traxer:'t was weer dik in orde hé da filmke. =D> =D> =D>

@VTTtje:ziet ge nu wel dat we(Cowboy.Peter.,Slijkcrosserke en Ik) op één been meekunnen met u. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ps.en traxer heeft dan nog tijd om te filmen!!!!!! #-o #-o
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

schoon filmke inderdaad =D>

wij met 4 sparrestedelingen naar lotenhulle afgezakt voor de 40km, alles perfect naar wens behalve de platte achterband voor onzen downhiller aan de 2de ravito (km 24, net na de passage met zware steenslag) en den duik van onzen nestor rond km 31... bedankt aan de biker (+ zoontje) die hem mee uit de beek & de braamstruiken hielp

prachtig parcours, erg gevarieerd en door het mooie weer een plezier om de streek te ontdekken ! proficiat aan de organisatie, ge ziet ons volgend jaar zeker weer !
Post Reply