Na een opwarmertje over de weg van een kleine 20 km,hier aangezet rond 9 u 30'.
Durf het haast niet te schrijven,maar na alle lovende kritieken nu en op voorhand,had ik hier toch net iets meer van verwacht!
Ik had gedacht van de ene privé-strook in de andere te rijden,maar ze waren met toch redelijk wat road aan elkaar gekoppeld!
Ik schat dat er toch 40 % road in zat?
Heb wel gehoord dat er vrijdagavond laat een groot stuk bos uitgevallen is door een tegendraadse boswachter van dienst!
Jammer voor de organisatie en zeer vervelend zo laat, maar niets aan te doen zeker?
Als kermis tt voor jan met de pet van het dorp vond ik deze goed geslaagd,maar als doorgewinterde biker
verwachten we toch net iets meer,misschien iets teveel verwend geweest de laatste weken
op enkele meer technische en heuvelende parcours???
Wel zou ik deze graag in de winter rijden wanneer het er veel zwaarder en technischer bijligt!
Die gele pijltjes zijn niet echt mijn ding,een rood randje op de punt met tape zou hier wel wonderen doen?!
Goede bevooradingen(eerste iets te vroeg en niet voor kleine mensen geschikt) en een gezellige sfeer,maakten voor mij wel veel goed hier.
Afspuit zag er ook goed uit,maar wegens bijna niets vuil,niet gebruikt!
Algemeen gezien krijgt deze tt voor mij ,objectief gezien als neutrale biker, een 7.5/10,wat zeker niet slecht is!
Boterham,chocomelk en yougourt hebben gesmaakt,de melk kon niet mee terug naar huis,maar is weggeschonken!
Kleine 50 km aan 25 avs en nog een goeie 30 erbij in ideaal fietsweer maakten er een mooie bike-voormiddag van!
Bedankt Lotenhulle,doe zo verder,en misschien tot in een winter-editie??.