Advies van enkele experts nodig
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Stoppen met surfen.... anders ben je deze zomer nog niet aan het biken....Sharpside wrote:hoe meer ik rondsurf hoe moelijker de keuze aan het worden is amai...
lol
Wat is er eigenlijk mis met de Trek, wat staat je niet 100% aan?
Ik vrees wel dat je niet zoveel keuze meer gaat hebben, vele merken zitten soms al door hun voorraad voor 2007...
op die full zou ik ander voorvering willen alsook banden alsook de group
Kzou zoiets als de 8900 met achtervering willen :)
(xtr group+ fox F100x vering + full susp zou perfect zijn maar kan niet echt mijn goesting vinden...)
Ook nog totaal noob dus doe er waarschijnlijk 20x langer over dan jullie hehe.
(xtr group+ fox F100x vering + full susp zou perfect zijn maar kan niet echt mijn goesting vinden...)
Zo'n XTR groep heeft je toch wel erg aangesproken precies....Sharpside wrote:op die full zou ik ander voorvering willen alsook banden alsook de group
En dat je er 20x langer over denkt te doen als de rest is niet zo maar zo mis je wel de mooiste periode op de bike, of het zou moeten zijn dat je nu ook al een fiets hebt zodat je verder kan.
Wil je echt à la carte kan je best Hubertje's advies opvolgen, hou er dan wel rekening mee dat het redelijk duur gaat worden.
ja.. toch wel. Ik heb momenteel nog een mtb waar ik verder mee kan.. maar had toch graag 1 van de weken mijn keuze gemaakt 
Ik heb een budget, das al iets... zou ik anders budget posten om eens te kijken wat jullie ervan maken? Want echt, er zijn zoveel optie's da ik door de bomen het bos niet meer zie
edit: domme vraag, stond hieronder stevens topic :)
Ik heb een budget, das al iets... zou ik anders budget posten om eens te kijken wat jullie ervan maken? Want echt, er zijn zoveel optie's da ik door de bomen het bos niet meer zie
edit: domme vraag, stond hieronder stevens topic :)