Ik, xescobiker & Xes komen morgen ook naar testelt met de bike..
grtz..
Testelt 03/06/07
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Thomas1968
- Mountainbiker
Post by Thomas1968 »
beste,Peke Stoemp wrote:Heel graag, dat zou geweldig zijn. Thanks.pkurre wrote:Beste Peke Stoemp, als je om 8.00u aan het rondpunt in Wommelgem (kant fruitkraam) kunt zijn, kan je meerijden.
ik ben nu pas thuis van een feest. Ik ga er niet geraken om 8u. In elk geval bedankt voor het aanbod en misschien een volgende keer.
-
Blackadder
- Mountainbiker
Post by Blackadder »
Net terug van Testelt. De reacties van vorig jaar waren niet altijd positief : te vlak, slechte bepijling , te weinig bevorading,...
Maar dit jaar hebben ze blijkbaar uit die fouten geleerd. Een prachtige omloop met zeer goede bepijling en aand bevorading was alles tiptop met meloen en rijsttaatrt voor de liefhebbers.
Als de toer voorig jaar zo vlak was dan hebben ze er dit jaar wel werk vn gemaakt. Ik kwam op 654 hoogtemeters en het zullen er wat meer zijn want ik heb pas na 15km afgeduwd op mijn Sigma.
Als nu de benen eens terug wat beter waren geweest dan was het een perfecte rit geweest maar helaas.
Dus proficiat en tot volgende keer.
Maar dit jaar hebben ze blijkbaar uit die fouten geleerd. Een prachtige omloop met zeer goede bepijling en aand bevorading was alles tiptop met meloen en rijsttaatrt voor de liefhebbers.
Als de toer voorig jaar zo vlak was dan hebben ze er dit jaar wel werk vn gemaakt. Ik kwam op 654 hoogtemeters en het zullen er wat meer zijn want ik heb pas na 15km afgeduwd op mijn Sigma.
Als nu de benen eens terug wat beter waren geweest dan was het een perfecte rit geweest maar helaas.
Dus proficiat en tot volgende keer.
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
1ste helft was iets te braafjes naar m'n zin, maar niet dat 't echt saai was. Weinig klimmen, weinig singletracks.
Juist voor bevoorrading achterbuba snij erin, even reserve erop en verder naar de stop.
2de helft was leuker en technischer met nog redelijk vermoeiend klimwerk en toffe afdalingen.
Veel volk, mooi weer, lekkere pannenkoek
Juist voor bevoorrading achterbuba snij erin, even reserve erop en verder naar de stop.
2de helft was leuker en technischer met nog redelijk vermoeiend klimwerk en toffe afdalingen.
Veel volk, mooi weer, lekkere pannenkoek