Pirates of the Caribbean 3 : At Worlds Ends

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Beste van de 3 films?

ja
6
23%
nee
20
77%

Total votes: 26

Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

@hubertje:

ik hoop het ook, ma had eerst een interview met Depp gelezen in Humo. Daar zei hij nog dat er zéker geen vervolg meer kwam.
Paar dagen later zie ik een interview met hem op TV, waarin hij zei dat "als het gedaan moet zijn, dan is het zo, maar als er een mogelijkheid is om nog een vierde te doen, dan wil ik dat zeker doen. Ik zou Jack Sparrow met plezier nog een vierde, vijfde of zelfs zesde keer willen spelen."

Dus ja :-?
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

kenny wrote:
glasshead wrote:Nummer 1 nog altijd best, maar kon het niet laten van ook de 3de te gaan zien in de cinema...Wel immens druk en met die zetelreservaties [-X Voor zo'n films is dat echt not done. Zeker niet als het online ticketsysteem telkens plat ligt [-X
ik heb nog nooit problemen gehad met dat systeem :-?
vindt het trouwens supergemakelijk =D> =D> =D>
2 weken terug kwam er iemand zeggen,terwijl de film al bezig was, dat ik 'op zijn plaats zat'...terwijl er mss 20 man in de cinema zat #-o heb 1 plaats opgeschoven #-o #-o #-o dat zijn de stupiditeiten van dat systeem vind ik.
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

Tis hetzelfde zoals clouseau in het sportpaleis, Duur,Voorspelbaar en vooral SAAI!
glasshead
Mountainbiker

Post by glasshead »

P° wrote:
kenny wrote:
glasshead wrote:Nummer 1 nog altijd best, maar kon het niet laten van ook de 3de te gaan zien in de cinema...Wel immens druk en met die zetelreservaties [-X Voor zo'n films is dat echt not done. Zeker niet als het online ticketsysteem telkens plat ligt [-X
ik heb nog nooit problemen gehad met dat systeem :-?
vindt het trouwens supergemakelijk =D> =D> =D>
2 weken terug kwam er iemand zeggen,terwijl de film al bezig was, dat ik 'op zijn plaats zat'...terwijl er mss 20 man in de cinema zat #-o heb 1 plaats opgeschoven #-o #-o #-o dat zijn de stupiditeiten van dat systeem vind ik.
Ok, g'ebt toch soms van die mensen éh :roll:
Svennemans
Mountainbiker

Post by Svennemans »

Heb em gisteren ook gezien.
Was zeker ni slecht maar den 1ste blijft in mijn ogen de beste.
speedyweedy
Mountainbiker

Post by speedyweedy »

ik ga 22 juni gaan kijke om het einde van de exames en het schooljaar te viere :-D
glasshead
Mountainbiker

Post by glasshead »

speedyweedy wrote:ik ga 22 juni gaan kijke om het einde van de exames en het schooljaar te viere :-D
Ik hoop daje na de film nog n stapke in de wereld zet, anders maar magere viering van zo'n belangrijke dag :lol:
Post Reply