2 juni 2007 zat. vtt lotenhulle (aalter)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Survival
Mountainbiker

Post by Survival »

Vanmiddag ook de 48 gedaan, en heel weinig volk gezien...

Ik reed voor een keertje helemaal alleen en dat was toch wel wat wennen, anders kruip ik achter de rug van Transalp tegen wind, nu moest ik er zelf tegen opboksen ;-)

was een mooie tocht, lange off-roadstukken afgewisseld met toch wel wat road maar dat vond ik niet zo erg vandaag. Ik heb een deftig tempo kunnen aanhouden (ook offroad) en daar was ik zeer content mee ;-)
Het enige wat ontbrak maar dat wist ik op voorhand waren de hoogtemeters :bounce:

De bevoorrading en bepijling vond ik ook ok. Ik ben wel 1 keer misreden door mijn eigen schuld (niet opletten) maar ik had het zeer snel in de mot...

Kortom =D>
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

Vanmorgen rond de klok van 8uur vertrokken samen met Vtttje,Cowboy Peter,Traxer de cameraman,en slijkcrosserke voor de 48km.
Voelde van in het begin dat het niet echt vlotte :( met de beentjes en dan maar proberen om het treintje wat in slaap :^o te wiegen.
Zeer leuke bospassages en privestukken =D> waar we aan de landbouwer moesten denken(maar mijn gedachten gingen naar zijn dochter :roll: zulle)
Goede uitpijling en bevoorradingen waar we echt wel van alles konden genieten(fruit,drank,koekskes,meuslierepen...) =D>
Op een bepaald moment moest slijkcrosserke zich toch wel ne keer meten [-X met enkele "baenejeanetten" zekers en zo moest het gashendelke toch ne keer goed open zulle(max 51.7).
Even later kregen we de eerste pech:voorderailleur van Traxer had een klopke :evil: gekregen maar werd "vakkundig #-o " hersteld door CP
.Na een tijdje weer vertrokken aan een iet wat rapper tempo maar C P kon het niet laten om zijn trukkendoos weer boven te halen en in de grootste plassen zijn achterwiel te stuiten zodat den achterkomer :oops: een gratis douche kreeg(ik vaneigens é 8) ).Niet getreurd;dat kan ik ook .Even later van hetzelfde laken een broek maar ik weeg een beetje meer dan hij #-o en gevolg:doorstuik en lekke band.
Nog wat verder stond ook lichterveldenaere lek en zo kwam de trein toch nog gezamelijk aan de meet waar op 500m van de finish een hevige supporteres onkruid ZAT te wieden . =D> =D> =D> =P~

nog ne aangename après :drunk: gehad in het zonnetje met de bende.

och ja;nog een klein detailke :wink: :klein plateautje was den eersten terug op de 48km. :oops: =D> :oops:

volgend jaar voor herhaling vatbaar!!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Genoten van deze rit. Hoog off-road gehalte en flink wat prive stukjes die er echt mochten zijn. Niet de beste benen, maar toch niet al te slecht gereden. :-? :-? :-?

Vooral genoten van het uitzicht: in de eerste 500 meter het kasteel in de nevel en in de laatste 500 meter de wiedende inboorlinge en ook nog vanalles gezien tussenin! #-o

Zeker tot volgend jaar!

Net ook nog een verslagje on-line gegooid op den blog.
Federico
Mountainbiker

Post by Federico »

Lichterveldenaere wrote:
Federico wrote: Geen blonde Leffe meer en daarenboven waren de boterhams en pakketjes reeds de deur uit toen ik daar toekwam.
Vervelend natuurlijk als je in de namiddag rijdt (doe ik normaal gezien meestal) maar ivm die pakketjes was het aangekondigd: de eerste 500 starters. (wellicht maar zoveel van sponsor). Voor mij hoeft dit zowiezo niet. Ivm de leffe en boterhammen was er wellicht een onderschatting van het aantal deelnemers. Wie gaat nu ook gaan denken dat het zo'n weer zal worden?
Het is mij in feite louter te doen om de tocht zelf. Is die OK dan is er totaal geen vuiltje aan de lucht. En zo was het vandaag =D> =D> .. zodus, men hoort mij totaal niet klagen. Chapeau dat sommigen hun vrije tijd opsouperen om "den biker" een leuke namiddag voor te schotelen =D>
Da van die blonde leffe en een boterham was vlug opgelost :-D
sofeurken
Mountainbiker

lotenhulle

Post by sofeurken »

deze rit rit was weer in orde(voor de 3x)nieuw en leuk hier waren de borden met de zones en af en toe s een aanmoediging.de rit (49km)gezamelyk met t wyveke en philspec+marnix afgewerkt+nog een leuke apres in t zonneke
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

1e keer hier meegereden. We zijn nu 8 weken aant rijden en meestal enkel int weekend.Vandaag een prachtige organisatie,weinig asfalt en perfect berijdbaar.We zijn om 8u15 vertrokken voor de 48km en met een avspeed van 23.5 vind ik da nie slecht voor amateurs.
Leuke anekdotes onderweg en nog schoon volk dat aant wieden was op het einde,bijna teruggedraaid :P .
Prachtig pakket gekregen aan de finish en volgend jaar zijn we er zeker terug.
Jammer dat we nie meer forummembers kennen. :(
Guest

Post by Guest »

heb vandaag ook de 48 km gereden ben geeindigd op 51 km
ik vond dat het off road gehalte zeer goed was de organisatie heeft alles
eruit gehaald wat er te halen was uit de streek
de bepijling was ook meer dan in orde duidelijk en voldoende
ben geen geen enkele keer verkeerd gereden
de bevooradindingen waren ook goed je krijgt niet op elke tocht
twee bevooradingen op 50 km
er was meer dan voldoende om te eten en te drinken
op de eerste bevoorading in kraam stond mish wat hoog
maar je kan toch niet verwachten dat ze in je mond steken
dus een mooie tocht 51 km gemiddelde van 21.2 twee uur half gefiest
bedankt en tot volgend jaar
Devine Tegenterter
Mountainbiker

Post by Devine Tegenterter »

Deze morgen deze TT gedaan met metalbiker.
Na enkele weken platte rust door werk.
Vond deze TT meer dan geslaagd.
Echt machtige stukken off-road, waar mijn achterwiel een eigen leven leide.
Bepijling zeer in orde, bevoorading in orde en elke keer juist op tijd.
Vooral 2de keer want toen was het juist na een tussensprint en was de batterij al serieus plat.
Eens terug smaakte stuut mee kaas heel goe. En de blondekes nog veel meer.:drunk: :drunk: :drunk: Zit nog wa in mijn hoofd :-D
Toch een gemiddelde van 24.2 gehaald

Kom volgend jaar zeker terug.
gustavomtb
Mountainbiker

Post by gustavomtb »

afdalerke wrote:heb vandaag ook de 48 km gereden ben geeindigd op 51 km
ik vond dat het off road gehalte zeer goed was de organisatie heeft alles
eruit gehaald wat er te halen was uit de streek
de bepijling was ook meer dan in orde duidelijk en voldoende
ben geen geen enkele keer verkeerd gereden
de bevooradindingen waren ook goed je krijgt niet op elke tocht
twee bevooradingen op 50 km
er was meer dan voldoende om te eten en te drinken
op de eerste bevoorading in kraam stond mish wat hoog
maar je kan toch niet verwachten dat ze in je mond steken
dus een mooie tocht 51 km gemiddelde van 21.2 twee uur half gefiest
bedankt en tot volgend jaar
trek met 1 K [-X
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

Ben er vanmorgen toch weer in geslaagd om net de start van de forumtrein te missen. Dan maar samen met lichterveldenoare de eerste stroken aangesneden. Prachtig uiteraard met onmiddellijk zo'n lang stuk off-raod, en er zouden nog 19 stuks volgen. Aan de eerste bevoorrading (zeer uitgebreid, alleen stond alles nogal hoog voor de kleineren onder ons) voor de eerste keer kort de forumbende gezien die zich net terug in beweging zette. Ook het tweede deel samen met lichterveldenoare aangevat en plots gebeurde het, we haalden de forumtrein in en lieten ze meteen ter plaatse :lol: (ze stonden met pech aan de kant van de weg). Ook de tweede bevoorrading was ok, en daarna heb ik het tempo zo hoog mogelijk gehouden, waardoor ik bij aankomst een mooi gemiddelde bij elkaar gefietst had. De fietsdouches waren in orde,ik hoefde niet lang aan te schuiven. Na nog een tweetal leffes in gezelschap van enkele forumbikers tevreden terug naar huis, met verrassingspakket.
Bedankt aan de organisatoren en tot volgend jaar

Toton,
Post Reply