Heb men fiets nog steeds niet terug en het is al 17u30
(Niet heel) Trage bikers rijden samen.
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Remmen ontluchten,het zal wel in orde zijn,mijn fietsboerke werkt savonds speciaal door om mij uit de nood te helpen.
Maar ben er nog niet uit wat ik morge ga doen.
In Nederlands limburg is er blijkbaar een max. aantal deelnemers toe gelaten.
Munkzwalm spreekt mij ook aan,enkele weken terug daar ook gaan fietsen in echt kloteweer.
en dan is er nog Lotehulle waar blijkbaar veel mensen positief over zijn.
Limburgs mooiste zal wel de leukste zijn maar is wel een 140km van men huizeke.
Keuzes keuzes keuzes,nu ik juist nog een belangrijkere keuze voor de toekomst moet maken.

Maar ben er nog niet uit wat ik morge ga doen.
In Nederlands limburg is er blijkbaar een max. aantal deelnemers toe gelaten.
Munkzwalm spreekt mij ook aan,enkele weken terug daar ook gaan fietsen in echt kloteweer.
en dan is er nog Lotehulle waar blijkbaar veel mensen positief over zijn.
Limburgs mooiste zal wel de leukste zijn maar is wel een 140km van men huizeke.
Keuzes keuzes keuzes,nu ik juist nog een belangrijkere keuze voor de toekomst moet maken.
- davidS
- Mountainbiker
je weet niet wat je gemist hebt: 41km waarvan 4 km op asfalt/beton (verbindingsstukken), de rest singletrack op en af duinen, bosmaltje wrote:Dan ga ik voor de 40,maar is deze ook moeilijk?Gf biker wrote:maltje wrote:Ik ga de 70km daar rijden.
Misschien komen we elkaar tegen.
Hou er wel rekening mee dat de mooiste stukken in de 40 zitten hé
Ik moet al lang in mijn wagen zitten,dus wil dat goed maken met enkele uren daar te fietsen.
zeer goed uitgepijld, 1 keer misgereden omdat ik met m'n hoofd in de grond reed i.p.v. te kijken.
Alleen laatste 2,5 km te voet (body naar de kl****) daarmee de laatste berg moeten missen (met die lange technische afdaling).