2 juni 2007 zat. vtt lotenhulle (aalter)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PeterMTB
Mountainbiker

Post by PeterMTB »

Ook de 48km afgelegd. Mooi parcour, goed bepijld. En de bevoorrading was uitgebreid.
Inderdaad, ook veel gezien zonder helm.

juist den imker had zijn deur vergeten sluiten in de laatste km's.

Was zeer goed georganiseerd!
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

lang geleden dat ik nog eens een vtt gereden heb, maar dankzij Lotenhulle heb ik weer veel goeste om erin te vliegen. Ondanks het feit dat ik vorig jaar wekelijks op stukken van het parcours gereden heb, zijn er bij deze VTT altijd wel een aantal nieuwe of privéstukken die de moeite waard zijn.
De bevoorrading was goed, afspuitstand dik in orde en de yoghurtjes hebben gesmaakt. Het venijn van het parcours zat hem in de staart. Op de laatste strook (strook 1) heb ik nog een serieus stukje afgezien.
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

Ik heb ook nog eens mijn mtb van stal gehaald (sorry, wegrenner in wegseizoen :oops:) om deze tocht in eigen dorp en streek te rijden. Echt genoten. Gemiddeld 27.5, dus je ziet het: een snel parcours. Lekker warm ook... ik rijd eigenlijk liever met de mtb 's zomers dan het ploeteren 's winters. :-D
oedieboy
Mountainbiker

Post by oedieboy »

Zalige tocht, één van de beste tot nu toe!
Volgend jaar doe ik terug mee, dat is zekers!
@ casran 27.5 gem!! Freak - sh*t. Ik ben al blij met mijn 21.2 gem... Hoe doen jullie dat toch? Zo'n gemiddelden halen...
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

oedieboy wrote:@ casran 27.5 gem!! Freak - sh*t. Ik ben al blij met mijn 21.2 gem... Hoe doen jullie dat toch? Zo'n gemiddelden halen...
Veel kilometers (maar oordeelkundig) malen en behendigheid dat helpt ook al veel. Maar je schrijft zelf eerst dat je tevreden bent met uw 21.2.... Is die tevredenheid dan niet het voornaamste?
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

lok 36000 wrote:
oedieboy wrote:@ casran 27.5 gem!! Freak - sh*t. Ik ben al blij met mijn 21.2 gem... Hoe doen jullie dat toch? Zo'n gemiddelden halen...
Veel kilometers (maar oordeelkundig) malen en behendigheid dat helpt ook al veel. Maar je schrijft zelf eerst dat je tevreden bent met uw 21.2.... Is die tevredenheid dan niet het voornaamste?
Dacht het ook,als je je maar amuseert en er plezier aan hebt!!
oedieboy
Mountainbiker

Post by oedieboy »

Tuurlijk zijn we daarover tevreden, al wil een mens altijd meer en meer é :lol:. Toch doe ik mijn hoedje af voor zo'n gemiddelden en kijk ik =P~ toe
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Mits een beetje conditie is dit haalbaar op een afstand van minder dan 50km.
Wat ik minder haalbaar vind zijn sommige tijden die ik zie bij chrono's: 52km in 1h28 (33 avs).

Ok, veel hangt af van de staat van hat parcours, maar toch het blijft mtb en geen baanracen. Alles boven de 30 avs over dergelijke afstanden vind ik =D> =D> =D>
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

oedieboy wrote:Tuurlijk zijn we daarover tevreden, al wil een mens altijd meer en meer é :lol:. Toch doe ik mijn hoedje af voor zo'n gemiddelden en kijk ik =P~ toe
Oedieboy, word jij ook wel eens 'Oedelem' genoemd?
Dan denk ik dat iets minder pintjes al zou helpen om het gemiddelde omhoog te krijgen! :wink:
Nee serieus, degene met zo'n gemiddelden zijn ook degenen die 3x per week gaan rijden. Doe dat zelf ook eens een maand of 4 en ge zult zien dat de gemiddeldes de hoogte zullen invliegen!
C a s r a n
Mountainbiker

Post by C a s r a n »

oedieboy wrote:Zalige tocht, één van de beste tot nu toe!
Volgend jaar doe ik terug mee, dat is zekers!
@ casran 27.5 gem!! Freak - sh*t. Ik ben al blij met mijn 21.2 gem... Hoe doen jullie dat toch? Zo'n gemiddelden halen...

Mja, beetje doorrijden en vooral een snel parcours dat niet te technisch is (op technische stukken kan ik niet echt goed uit de voeten :oops:). Op mijn wegfiets heb ik SRM en zie ik gemiddelde wattages; het zou interessant zijn dat eens op de MTB te hebben ook, zodat ik kan vergelijken en zo'n inspanning kan beoordelen: uiteindelijk zegt dat veel meer dan gemiddeldes.

Vandaag waren er bepaalde stukken waar je stevig de wind voelde: soms in het voordeel, soms in het nadeel.

En ik zat de laatste 3 weken slechts maximaal aan 3x op de fiets per week... maar ik teer de laatste jaren wel op een basis die je meedraagt.
Post Reply