2 juni 2007 zat. vtt lotenhulle (aalter)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- .::Andy::.
- Mountainbiker
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
's voormiddag vast in Wielsbeke. Denk te starten rond 13u15-13u30. Moet nog eens kijken voor de kortse weg Wielsbeke-Lotenhulle.
- Bouwerke Ed
- Mountainbiker
Post by Bouwerke Ed »
De Brugse Bikers laten voor één keer Dikkebus liggen. Na al deze lovende woorden over de toertocht wil Bouwerke Ed eens van wat anders proeven.Tot rond 9.00u!! 
- smetje 5
- Mountainbiker
vanmorgen ook de 48km gedaan(eerst met de fiets tot aan het voetbalveld, aja tis maar ne km) was weer dik in orde, route , bevoorading, bepijling, organisatie,
en een schoon tempotje aangehouden avg 25.4 , had de bossen zelfs veel natter verwacht na die plensregen van gisteren, angloboy stevie wonder nie gezien?
en een schoon tempotje aangehouden avg 25.4 , had de bossen zelfs veel natter verwacht na die plensregen van gisteren, angloboy stevie wonder nie gezien?
- Revontulet
- Kerstman
Post by Revontulet »
Juist de 48km achter de rug. Wat een schitterende rit!
Direct beginnen met bos en off-road. Zalig! De stukken door de velden waren lastig. Wat kan de vloamsche klei plakken man.
Ook even de grond van dicht bekeken op het laatste privé stuk#-o . Daar was het op het nippertje doenbaar.
Zeker tot volgend jaar.
Ook even de grond van dicht bekeken op het laatste privé stuk#-o . Daar was het op het nippertje doenbaar.
Zeker tot volgend jaar.
Voor de derde keer ferm genoten van deze tt!Ik heb hem samen gereden met een ouwe schoolkameraad die ik toevallig tegenkwam aan de inschrijvingen we hebben ons ferm geamuseerd.daarna nog een apres met enkele steenbakkers en enkele mtb kenissen,mijn voormiddag was weer dik in orde.Lotenhulle,tot volgend jaar!
Vandaag dan toch maar voor deze tocht gekozen en er een toeristisch ritje van gemaakt.
De rit was heel goed bepijld,zeer goede bevoorradingen een prachtige omgeving maar als rit viel het toch wat zwakjes uit.
Dat zal alles wel met de streek te maken hebben,ze zullen wel alles er hebben uitgehaald wat er in zat.
Op het enigste lastige stuk dan ook nog eens onderuit gegaan.Ik was niet meer voorzien dat er een lastig stuk kwam,maar was niet de enigste hoor.
Een mooie streek om te ontdekken,maar heb het nu dan wel gezien.
De rit was heel goed bepijld,zeer goede bevoorradingen een prachtige omgeving maar als rit viel het toch wat zwakjes uit.
Dat zal alles wel met de streek te maken hebben,ze zullen wel alles er hebben uitgehaald wat er in zat.
Op het enigste lastige stuk dan ook nog eens onderuit gegaan.Ik was niet meer voorzien dat er een lastig stuk kwam,maar was niet de enigste hoor.
Een mooie streek om te ontdekken,maar heb het nu dan wel gezien.