2 juni 2007 zat. vtt lotenhulle (aalter)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

zal er morgenochtend zijn
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

's voormiddag vast in Wielsbeke. Denk te starten rond 13u15-13u30. Moet nog eens kijken voor de kortse weg Wielsbeke-Lotenhulle.
De Pomper
Mountainbiker

Post by De Pomper »

De Skieve luujpers kommen uuk af maren!! Me ne man of tiene!! Groeten on tzaupfiesj von djzoarlinghe!!!
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

De Brugse Bikers laten voor één keer Dikkebus liggen. Na al deze lovende woorden over de toertocht wil Bouwerke Ed eens van wat anders proeven.Tot rond 9.00u!! :wink:
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

schoon ritje daar in Lo, en paar schone stukskes bos.
Goed gevlamd en de eerste bevoorrading was wa aan de vroege kant.
voor de rest alles pico-bello.
En nu mijne kop insmeren want den dienen is verbrand, zelfs mee nen helm erop :-D

van een helm gesproken, toch weer veel pipo's zonder zien rijden zulle #-o
smetje 5
Mountainbiker

Post by smetje 5 »

vanmorgen ook de 48km gedaan(eerst met de fiets tot aan het voetbalveld, aja tis maar ne km) was weer dik in orde, route , bevoorading, bepijling, organisatie,
en een schoon tempotje aangehouden avg 25.4 , had de bossen zelfs veel natter verwacht na die plensregen van gisteren, angloboy stevie wonder nie gezien?
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Ook net terug,héél schoon begin,tussen de eerste en tweede bevoorading ietske minder maar nog steeds gezellige stukken.Wist niet dat er daar zoveel singletrackskes lagen.Met de fiets heen en terug(klein omwegske op den terugweg :roll: ) 120km 200hm,26,01 av.Vanmiddag beetje slapen denk ik. :oops:
Revontulet
Kerstman

Post by Revontulet »

Juist de 48km achter de rug. Wat een schitterende rit! =D> Direct beginnen met bos en off-road. Zalig! De stukken door de velden waren lastig. Wat kan de vloamsche klei plakken man.
Ook even de grond van dicht bekeken op het laatste privé stuk#-o . Daar was het op het nippertje doenbaar.
Zeker tot volgend jaar.
cloclo
Mountainbiker

Post by cloclo »

Voor de derde keer ferm genoten van deze tt!Ik heb hem samen gereden met een ouwe schoolkameraad die ik toevallig tegenkwam aan de inschrijvingen we hebben ons ferm geamuseerd.daarna nog een apres met enkele steenbakkers en enkele mtb kenissen,mijn voormiddag was weer dik in orde.Lotenhulle,tot volgend jaar!
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Vandaag dan toch maar voor deze tocht gekozen en er een toeristisch ritje van gemaakt.
De rit was heel goed bepijld,zeer goede bevoorradingen een prachtige omgeving maar als rit viel het toch wat zwakjes uit.
Dat zal alles wel met de streek te maken hebben,ze zullen wel alles er hebben uitgehaald wat er in zat.
Op het enigste lastige stuk dan ook nog eens onderuit gegaan.Ik was niet meer voorzien dat er een lastig stuk kwam,maar was niet de enigste hoor.
:oops:
Een mooie streek om te ontdekken,maar heb het nu dan wel gezien.
Post Reply