09 en 10/06/07 Gullegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

tobi wrote:Tzal ook wel deze tocht worden ... :-D Hangt af van mijn pa natuurlijk ... Ik overtuig alleen maar :evil: :lol:
Nog nooit gereden, maar als veeteeteetje rijd gaat wel geen slechte tocht zijn :-D Zin om weer eens te babyzitn ? :lol:
Aanzetten word in de namiddag :-)

GRTZ tobi 8)
Sorry Tobi,maar ik rijd (eerder uitzonderlijk) deze tt in de voormiddag.
Ik zal U dan ne keer uitleggen waarom en als ge wat ouder zijt zult ge dat ook wel beseffen (en doen) :drunk: :drunk: :drunk: :-D :-D

Het zal voor een andere keer,dus.
Het zal wel nog ne keer passen.Der komen nog mooie tt's de komende weken.

Rijd gij maar wat kilometerkes alleen zodat ge uw conditie wat kunt opkrikken na uwe "gipsarm" #-o #-o .Anders zitte gij toch de ganse tijd in mijn wiel te plakken. :lol: :lol: :lol:
adilo
Mountainbiker

Post by adilo »

veeteeteetje wrote:Deze terug nog eens onder de mensen brengen want die staat volgende week zaterdag op mijn program!!!! :bounce: :bounce:

Iedereen is blijkbaar van plan van de regiotour te bollen maar ik niet.
Vorig jaar heb ik deze editie gemist (Zat toen in Lotenhulle),maar heb in het verleden al dikwijls hun zomer-tt gereden en na een jaartje afwezigheid ben ik terug van de partij.
Deze tt is de mooiste en de beste die deze streek aandoet.
Verveelt op geen moment,veel en goeie off-road,goeie organisatie,bevoorradingen,bepijling,.......en vooral den aprés.

Waarom???? Haha,ge moest da ne keer weten.
"Only the insiders know" 8) 8)
Welk soort terrein is dat daar bos , lange wegels, single traks , heuvels ? ik ken daar de omgeving niet
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Licht golvend, open landbouwgebied, nu en dan een single track en een bosje...
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

licht golvend?
plat zeg maar...
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Ja ... jammer maar helaas :( Een andere keer ! :-D
Enja mijn conditie... die valt nog relatief goe mee ... Teeft inderdaad nog wa opbouw nodig :( Achter die valpartij #-o Maar heb vanmiddag dikkebus (60km) gereje en het bergje op lukt nog aardig :-D Dus ze is bijna back :-D Dan mag jij weer in mijn wiel hangen :wink: (graptjeuh)
Kluisbergen bijvoorbeeld (hint hint) :-D

Grtz tobi 8)
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Ja Veeteeteetje ... jammer maar helaas :( Een andere keer ! :-D
Enja mijn conditie... die valt nog relatief goe mee ... Teeft inderdaad nog wa opbouw nodig :( Achter die valpartij #-o Maar heb vanmiddag dikkebus (60km) gereje en het bergje op lukt nog aardig :-D Dus ze is bijna back :-D Dan mag jij weer in mijn wiel hangen :wink: (graptjeuh)
Kluisbergen bijvoorbeeld (hint hint) :-D

Grtz tobi 8)
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

De weersvooruitzichten beloven een stoffige en harde ondergrond, kortom om er een lap op te geven :p
fast & furious
Kerstman
Location: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Post by fast & furious »

F&F komen ook af op zaterdag(VOORMIDDAG).
t'Zal wel nen redenen hebben zekers!!!!!!!! hihihihi.
k'Mis eigenlijk nooit nen après,moar zekers den dien nie zulle!!!! :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

uncle sam wrote:De weersvooruitzichten beloven een stoffige en harde ondergrond, kortom om er een lap op te geven :p
Uncle Sam :

Als ge der wilt ne lap op geven,start maar ne keer mee met de forumtrein.
Heb gezien dat onze sleutel (De Fast) ook afkomt om de motor van de trein te doen starten,dus............ge zult dan ne keer weten wat dat is :"er ne lap op geven".
Ik zal al blij zijn als ik het achterwiel van die mannen zie.
Voor mij telt zaterdag maar 1 ding : zo rap mogelijk "rien,rien en nog ne keer rien" om zo rap (en vooral zo lang)mogelijk in dienen apres te zitten. :drunk: :drunk:
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Wanneer start die supersonische trein? :P
Post Reply