Hallo,
Ik ben normaal een zondag rijder maar na al die mooie commentaren en van vrienden die vorig jaar deze rit gereden hebben, heb ik een dagje verlof genomen.
Wij ( 2 vrouwkes en 2 mannen ) komen dus zeker af maar weten nog niet hoe laat.
Ik lees dat het "kermis VTT" is. Zijn er nog andere activiteiten en de hoeveelste keer is het dat deze VTT georganiseerd wordt ?
Groetjes en tot zaterdag ...
2 juni 2007 zat. vtt lotenhulle (aalter)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- groten tetter
- Mountainbiker
Post by groten tetter »
Forumvliegers gif ter moa ne ferme lap op, mijn vrouwtje en ik gaan voor de 48 starten om 9.00!
Dickino,
De tocht noemt "Kermis VTT" omdat hij altijd wordt georganiseerd tijdens het kermisweekend in Lotenhulle.
Vroeger was er op zaterdag een duathlon. Maar vanwege de weinige interesse is die vervangen ( met succes ) door een VTT. Het is de derde keer dat deze VTT wordt ingericht.
De troeven zijn het mooie parcours voor deze streek ( veel offroad ) én de verzorgde bevoorradingen.
De eerste 500 deelnemers krijgen ook een 'Campina-pakket' ( enkele melkproducten ).
Andere activiteiten zijn er die dag niet; op zondag is er zeen wielerwedstrijd voor nieuwelingen en op woensdag een wedstrijd voor 'elite zonder contract'.
Als je laat genoeg start en nog enkele Leffes achterover slaat kan de kermis wel open zijn...
Tot zaterdag!
Veel leute en genot tijdens de toer.
De tocht noemt "Kermis VTT" omdat hij altijd wordt georganiseerd tijdens het kermisweekend in Lotenhulle.
Vroeger was er op zaterdag een duathlon. Maar vanwege de weinige interesse is die vervangen ( met succes ) door een VTT. Het is de derde keer dat deze VTT wordt ingericht.
De troeven zijn het mooie parcours voor deze streek ( veel offroad ) én de verzorgde bevoorradingen.
De eerste 500 deelnemers krijgen ook een 'Campina-pakket' ( enkele melkproducten ).
Andere activiteiten zijn er die dag niet; op zondag is er zeen wielerwedstrijd voor nieuwelingen en op woensdag een wedstrijd voor 'elite zonder contract'.
Als je laat genoeg start en nog enkele Leffes achterover slaat kan de kermis wel open zijn...
Tot zaterdag!
Veel leute en genot tijdens de toer.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Steeds de TT van Dikkebus gereden (en altijd van genoten), maar we zullen na de vele goede kritieken maar eens voor iets platters kiezen. Gezien ik de helft van de week congé had, heb ik mijn 'uitslaapzaterdag' niet echt nodig, dus zat het nog eens een ochtendritje worden.
(ik weet wel niet of het zo vroeg zal zijn, dus jullie hoeven zeker niet te wachten - heeft ook weinig zin, ik kan toch nooit volgen
)
(ik weet wel niet of het zo vroeg zal zijn, dus jullie hoeven zeker niet te wachten - heeft ook weinig zin, ik kan toch nooit volgen
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ge kunt er misschien een "plat" weekendje van maken want voor zondag zitten er deze keer geen technische afdalingskes in,zulleLichterveldenaere wrote:Steeds de TT van Dikkebus gereden (en altijd van genoten), maar we zullen na de vele goede kritieken maar eens voor iets platters kiezen. Gezien ik de helft van de week congé had, heb ik mijn 'uitslaapzaterdag' niet echt nodig, dus zat het nog eens een ochtendritje worden.
(ik weet wel niet of het zo vroeg zal zijn, dus jullie hoeven zeker niet te wachten - heeft ook weinig zin, ik kan toch nooit volgen)
Zeg,als we niet moeten wachten op U aan de start,betekent dan dat ge der toch een uitslaapzaterdagje gaat van maken???
Om U gerust te stellen:Ge zult U de keuze niet beklagen.
Geniet vooral van de hele mooie privé(stukken) bossen.
Nogmaals deze is de mooiste uit de streek.
Geen aanloopstrook (baan),maar onmiddellijk off-road.En na 2 cornervlaggen onmiddellijk de bossen in!!!
Na de eerste kilometers weet ge al wat ge moet verwachten.
(Als ze hun toer niet gedraaid hebben
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Jaja,we kennen dat.Traxer wrote:Zal er zijn om 8 uur... maar zonder turbo.t'spel is al wat ouder en moet na Hertsberge nog een beetje rusten.
![]()
![]()
Eénmaal den diesel op toeren komt wordt hij een turbo diesel