10/06/2007 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Startuur is wel wa 'kort', ik wil met de bike van Walem afkomen maar door die verkiezingen wordt het spannend.

Ben ns benieuwd, maybe vind ik wa stukken om aan die saaie bloso te plakken.
Ramses
Mountainbiker

Post by Ramses »

Bulls-Eye wrote:Is de zomertocht identiek aan de wintertocht,indien ja, hopelijk regent het niet te veel meer voor dat stuk langsheen de N16, want daar zijn er toen heel wat meermaals gestorven. :-D (den deze ook) #-o Er waren er zelfs die hun bike over de gracht gooiden en er dan zelf in sukkelden om op het fietspad te geraken.
Voor zover ik weet is elke Greenbikerstocht altijd weer anders opgevat. Ben benieuwd hoe het parcours dit keer is uitgetekend.
Thebiemerke
Mountainbiker

Post by Thebiemerke »

Ik zal ook van de partij zijn. Een van de mooiste tochten in de streek, al dan niet de mooste en ook een mooie bevoorrading en organisatie. Echt een top toertocht. 10juni is al met rood omcirkelt in men agenda :-D
El Che
Mountainbiker

Post by El Che »

Stoes wrote:Een thuismatch met nen goeie apres kunnen we niet afslaan. Naar waar trekken we voor de 60 km ?
Ook voor mij een thuismatch, hopelijk goe weer, al is dit parcours ook na regenweer nog best te doen.
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Bulls-Eye wrote:
Murdock wrote: Zoals elk jaar blijven we met ons parcours binnen de grenzen van Klein-Brabant, dus alles zal zich afspelen op grondgebied Bornem, Puurs en St. Amands.
Is de zomertocht identiek aan de wintertocht,indien ja, hopelijk regent het niet te veel meer voor dat stuk langsheen de N16, want daar zijn er toen heel wat meermaals gestorven. :-D (den deze ook) #-o Er waren er zelfs die hun bike over de gracht gooiden en er dan zelf in sukkelden om op het fietspad te geraken.
Zomertocht en wintertocht zijn niet dezelfde. Onze parcoursboer zorgt elke keer voor de nodige variatie, al zijn er uiteraard stukken die er in elke editie in zitten. Het lastige stuk langsheen de N16 zit er dit keer niet in.
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

gisteren en eergisteren nog eens langs de N16 naar BXL gereden en had verwacht de groene kar te zien staan met de aankondiging van jullie toer. Zou veel tijd gehad hebben met de files die er stonden om alles goed te lezen ;-)

Ben zeker van de partij met Charlotte. Alles in den auto als ik ga stemmen en dan direct vertekken.

grtz,

Marc
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Gisterenavond nog een 5-tal Greenbikers tegengekomen in Kruibeke,kwamen die een promotietour doen voor hun tt ? :lol:
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

P° wrote:Gisterenavond nog een 5-tal Greenbikers tegengekomen in Kruibeke,kwamen die een promotietour doen voor hun tt ? :lol:
Sommige van mijn collega's moeten in de week bijtrainen om op zondag mijn wiel te kunnen houden :-D :wink: :wink: :-D
Murdock
Mountainbiker

Post by Murdock »

mcoen wrote:gisteren en eergisteren nog eens langs de N16 naar BXL gereden en had verwacht de groene kar te zien staan met de aankondiging van jullie toer. Zou veel tijd gehad hebben met de files die er stonden om alles goed te lezen ;-)
Voor deze editie was de promotiewagen niet beschikbaar, volgende winter echter weer in 't lang en in 't breed te bewonderen...
Murdock
Mountainbiker

Post by Murdock »

Net terug van de verkenning van het parcours. Parcours ligt er kerngezond bij, mag zo blijven. Als het nog regent zal het eerste deel behoorlijk zwaar worden en als het droog blijft zal het zand in de laatste kilometers nog wat effort vragen.
Post Reply