Fietscomputer: Ciclomaster

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

SPECI wrote:
Gizmo wrote:Deze is ook zo ene denk ik ==> http://www.bikegear.be/shop/catalog/pro ... cts_id/176 21 fietsfuncties en 13 hoogtemeterfuncties, denk er ook al een tijdje aan eigenlijk.

Gizmo 8)
yep da is'em, en goedkoop amai.k'zal 'em morgen is gaan halen seh :)
ik ben zondag dus m'n tweede Cateye Cordless in enkele maanden tijd verloren en zoek nu een alternatief. Ik wacht nog even op een eventueel voorstel van een mede-forummer dat ik heb gekregen, maar anders spring ik ook binnen bij Vaneyck.
En als ik de toestemming krijg van mijn chef (lees: vrouw) dan neem ik er ook ineens ene met hoogtemeting.
Ik ga ter plaatse nog wel overleggen, maar die Gizmo voorstelt behoort zeker tot de mogelijkheden.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

\:D/ dank u, dank u \:D/

Gizmo 8)
Guest

Post by Guest »

Gizmo wrote:weet iets te zeggen of em goed is he zeg als ge wilt en met welke windowsversies het allemaal werkt.

Gizmo 8)
Das gewoon de standaardsoftware van Ciclosport en die werkt o.a. met Windows 95,98, ME, NT,2000 en XP, aansluiting van de interface met seriële kabel op Compoort 1 t/m 8 of met adapter op USB-poort.
Minimum vereisten 80486 CPU/16 MB Ram, 10 MB free Hard drive space, grafische kaart.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

SPECI wrote:
Gizmo wrote:Deze is ook zo ene denk ik ==> http://www.bikegear.be/shop/catalog/pro ... cts_id/176 21 fietsfuncties en 13 hoogtemeterfuncties, denk er ook al een tijdje aan eigenlijk.

Gizmo 8)
yep da is'em, en goedkoop amai.k'zal 'em morgen is gaan halen seh :)
Ge had afgelopen zondag goed moeten kijken hé... ik rijd sinds kort ook met zo ene. ;)
De mijne heeft wel niet de mogelijkheid om te downloaden naar PC.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

k'ben vandaag naar Van Eyck in Tessenderlo geweest maar daar hadden ze hem nie :( enkel in Aalst hebben ze die.Die maddam was wel zo vriendelijk om ene van Aalst te laten overkomen,zaterdag mag ik hem gaan halen :bounce:
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

SPECI wrote:k'ben vandaag naar Van Eyck in Tessenderlo geweest maar daar hadden ze hem nie :( enkel in Aalst hebben ze die.Die maddam was wel zo vriendelijk om ene van Aalst te laten overkomen,zaterdag mag ik hem gaan halen :bounce:
Amai, die zullen daar nogal ogen getrokken hebben #-o
Ik ben er daarstraks ook om geweest, maar ze hadden hem inderdaad niet. Ze konden mij ook geen prijs geven, vermits hij zelfs niet in de computer zat.
De internetprijs ken ik, maar mag ik ook weten welke prijs ze jou gegeven hebben als je hem in de winkel koopt?
De Cateye AT100 Altimeter was wél binnen, maar die heeft geen pc interface en dan speel je toch een stuk meerwaarde kwijt.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Black Phantom wrote:
SPECI wrote:k'ben vandaag naar Van Eyck in Tessenderlo geweest maar daar hadden ze hem nie :( enkel in Aalst hebben ze die.Die maddam was wel zo vriendelijk om ene van Aalst te laten overkomen,zaterdag mag ik hem gaan halen :bounce:
Amai, die zullen daar nogal ogen getrokken hebben #-o
Ik ben er daarstraks ook om geweest, maar ze hadden hem inderdaad niet. Ze konden mij ook geen prijs geven, vermits hij zelfs niet in de computer zat.
De internetprijs ken ik, maar mag ik ook weten welke prijs ze jou gegeven hebben als je hem in de winkel koopt?
De Cateye AT100 Altimeter was wél binnen, maar die heeft geen pc interface en dan speel je toch een stuk meerwaarde kwijt.
ze hebben mij gene prijs gegeven,gewoon genoteerd welke ik bedoelde en ze gingen hem laten overkomen
scalpel
Mountainbiker

Post by scalpel »

Heeft iemand hier ervaring mee?

http://www.naviion.com/us/

en is het te verkrijgen in Belgie?
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

SPECI wrote:ze hebben mij gene prijs gegeven,gewoon genoteerd welke ik bedoelde en ze gingen hem laten overkomen
Oei oei, ik zou daar al maar voor beginnen vrezen :-k
Heb daarstraks nog naar Aalst gebeld, en ook zij hebben deze computer niet in hun gamma.
Ik heb ze eerst zelfs naar hun eigen website moeten laten gaan eer ze wisten over welke computer ik het had.
Ook in Aalst konden ze mij dus geen prijs of leveringsdatum geven.
Als ik van u was zou ik morgen vooraleer naar Tessenderlo te vertrekken, toch eerst eens bellen.
De enige mogelijkheid lijkt mij: bestellen via de nieuwe internetshop.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

tja k'zal eerst wel is bellen dan.
weet er iemand waar ge dieje wel kunt kopen dan? JFK waar hebt gij dieje van u gehaald?
Post Reply