Goedkope internetshops waar betaling met visa mogelijk is?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Goedkope internetshops waar betaling met visa mogelijk is?
Hey, ik heb een bestelling geplaatst bij bike-components maar de betaling gaat wa moeilijk. ze geven iban nr op maar alleen van Zwitsere rekening en das geen EU land, dus kosten aan verbonden. mail gestuurd voor iban code te krijgen van hun duits bankrekeningnr maar geen antwoord. Kent iemand een internetwinkel die goeie prijzen heeft en waar ge gewoon met visa kunt betalen/of tegen rembours....dan bestel ik mijn speedkings supersonic wel ergens anders, 
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
http://shop.x-sportscam.nl/
daar nu iets gekocht... We zien wel wat dat geeft
wel geen bike onderdelen, maar kan wel handige shop zijn...
daar nu iets gekocht... We zien wel wat dat geeft
wel geen bike onderdelen, maar kan wel handige shop zijn...
Das snelHans B wrote:www.bike-discount.de
Heb gisterenmiddag om 14u nog een bestelling gedaan; betaling met VISA; vanmorgen om 10 uur stond het pakje aan de deur !
Hans
- Trevorken
- Mountainbiker
- Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
Re: Goedkope internetshops waar betaling met visa mogelijk i
Beter de mail nalezen:dirty-two wrote:Hey, ik heb een bestelling geplaatst bij bike-components maar de betaling gaat wa moeilijk. ze geven iban nr op maar alleen van Zwitsere rekening en das geen EU land, dus kosten aan verbonden. mail gestuurd voor iban code te krijgen van hun duits bankrekeningnr maar geen antwoord. Kent iemand een internetwinkel die goeie prijzen heeft en waar ge gewoon met visa kunt betalen/of tegen rembours....dan bestel ik mijn speedkings supersonic wel ergens anders,
IBAN: DE15390400130122308000
SWIFT: COBADEFF390
Ik heb er al een paar keer besteld, gisteren zelfs nog.
Re: Goedkope internetshops waar betaling met visa mogelijk i
Ja, 'k heb het gevonden....ik had de mail afgeprint op papier met logo van mijn werk en stond die Iban code toch wel ni in da logo zeker,Trevorken wrote:Beter de mail nalezen:dirty-two wrote:Hey, ik heb een bestelling geplaatst bij bike-components maar de betaling gaat wa moeilijk. ze geven iban nr op maar alleen van Zwitsere rekening en das geen EU land, dus kosten aan verbonden. mail gestuurd voor iban code te krijgen van hun duits bankrekeningnr maar geen antwoord. Kent iemand een internetwinkel die goeie prijzen heeft en waar ge gewoon met visa kunt betalen/of tegen rembours....dan bestel ik mijn speedkings supersonic wel ergens anders,
IBAN: DE15390400130122308000
SWIFT: COBADEFF390
Ik heb er al een paar keer besteld, gisteren zelfs nog.