28/05/07 Ardennes Trophy Theux 60 of 90 km

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

TJ! wrote:
Chiemel wrote:Voorts verdient de organisatie weeral een dikke pluim: 17€ is voor mij niet te veel als je kijkt wat je er allemaal voor in de plek krijgt: een super-parcours, start in blokken, championship-systeem, deftige fotografen, heeeeeeel uitgebreide bevoorradingen, nog nen isostar en een pet, ne vrij degelijken bike-wash en (min of meer) warme douches waar er tenminste plaats is om u om te kleden. Kortom, meer moet da nie zijn. =D>
Een pet...?
...waar lagen die...?
De vorige jaren kregen we idd steeds een verrassing aan de aankomst, maar deze keer heb 'k toch niets gezien... :bounce:
TJ!
de petten werden uitgedeeld aan de inschrijving
TJ!
Mountainbiker

Post by TJ! »

Strange...
Nu ja, heb ingeschreven om 5 voor 10...
...ze zullen allemaal weg geweest zijn, zeker... [-X
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

TJ! wrote:Strange...
Nu ja, heb ingeschreven om 5 voor 10...
...ze zullen allemaal weg geweest zijn, zeker... [-X
Uitleg op http://www.ardennestrophy.be/presentati ... ation.html

"un cadeau original pour chaque participant. 1000 premier participants"

Spijtig genoeg was je blijkbaar de 1001ste deelnemer... #-o
sharplikeascalpel
Mountainbiker

Post by sharplikeascalpel »

Voor de tweede keer de korte afstand van de Ardennes Trophy gereden!

Het was de moeite! Veel modder en een parcours dat wat langer was dan vorig jaar! Ook het deelnemersveld was naar mijn gevoel sterker!

Ik ben gestart met nummer 790 en mijn teammate 791, in een ver vak, maar in de startklim direct naar voor gereden om zo weinig mogelijk file te hebben! Dan hebben we nog een paar km goed doorgereden om dan een vast tempo te zoeken. Bij de eerste bevoorrading merkte ik dat mijn teammate niet meer mee was en heb ik even gewacht ( 2 min. ong ) Dan toch maar vertrokken. Tot aan het kasteel goed doorgereden en even een zwak momentje aan de doortocht door de stad. Maar aan het kasteel van Franchimont wel een tweede adem gevonden. Ik wist dat de twee laatste klimmekes serieus lang waren en de laatste kilometer eindeloos lang :wink: dus had ik nog een cartouche over. Die heb ik ook opgeschoten met als resultaat een 32e plaast en 10e senior.

De organisatie was prima en de bevoorradingen ook!

Ik ben een tevreden mens!

Maledy here i come!
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

yep,

tweede jaar oprij heb ik mij ginder ook goed geamuseerd, maar dit jaar niet kunnen uitrijden #-o #-o mijne maat die mee was had de man met de hamer tegen gekomen en ne keer goed door geslagen denk ik :drunk: het kwam zart voor zijn ogen en gedaan met de fun #-o

tegen dat de mensen er waren die hem zouden meenemen (45min) was ik al teveel afgekoeld en heb er ook de brui moeten aan geven :oops: :oops: .

en na het kuisen van de bike zag ik dit hier
Image

misschien maar best dat we moeten opgeven hebben :roll:

gr

THE BEAST
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

aj da ziet er wel minder uit :-? , zou da garantie zijn?
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

[quote ="van_hoof"]aj da ziet er wel minder uit :-? , zou dagarantie zijn?[/quote]

yep,

jaja hoor dat is garantie, op een "deftig" fiets kader zou er 5 jaar garantie zijn, en dat was ook wat de fietsboer zei ja dat is garantie ze man

dus word het een nieuw

gr

THE BEAST
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

allé das dan een geluk bij een ongeluk zoals ze zeggen :lol:
Post Reply